بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یکی از زیباترین و بهترین لحظات خانواده‌ها شنیدن خبر به دنیا آمدن فرزندشان است. بنابراین از این لحظه به بعد باید برای مراقبت و آینده کودک و مادر برنامه‌ریزی کرد. امروزه با توجه هزینه‌های بالای مراقبت‌های دوره بارداری، آزمایشات، مخارج مربوط به زایمان و هزینه‌های بدو تولد نوزاد، نیاز است تا برای این هزینه‌ها آمادگی داشته باشید. از این رو بهترین راه برای داشتن آمادگی برای زمان فارغ شدن مادر، استفاده از بیمه تکمیلی و پوشش زایمان آن است.
بانک پاسارگاد به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور و با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه‌ای را طراحی کرده‌است، این بسته شامل: صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای است.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰۳ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۹۹۰ تومان معامله شد. آخرین بار خرداد ماه امسال دلار در کانال ۲۶ هزار تومان قرار داشت.
مدیرعامل بانک شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت غمبار دخت نبی اکرم (ص)؛ حضرت فاطمه زهرا سلام‌اللَّه‌علیها، زندگی ارزشمند آن بانوی مکرم را الگویی ناب و یگانه برای همه مومنان جهان برشمرد.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه‌ای با رؤسای شعب استان تهران گفت: یکی از گام‌های آینده بانک را فرصت خدمات غیرحضوری می‌دانم و امیدوارم ۹۰ درصد خدمات کنونی، خارج از محیط شعبه و بر بستر فضای مجازی صورت پذیرد. لازم است همان طور که در افتتاح حساب آنلاین پیش‌قدم بودیم، در پرداخت تسهیلات آنلاین نیز پیش‌قدم شویم.
مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی شرکت بیمه رازی با بیان اینکه ارائه خدمات به‌ روز در اولویت شبکه بیمه رازی است گفت: جشنواره اوج بیمه رازی با تاکید بر استراتژی‌ نماینده محوری طراحی و از ابتدای دی‌ماه اجرایی شده است.
رئیس اداره کانال‌های توزیع بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌ نو اذعان داشت که شرکت متبوع وی، در راستای عمل به پوشش حداکثری بیمه‌ای و با توجه به چالش‌های مالی افراد در مواجه با بیماری‌های سخت علاج، 25 بیماری خاص در چهارگروه را به پوشش امراض خاص خود اضافه کرده است.
رئیس کارگروه فنی، نظارت و ارزیابی کارگروه طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار گفت: براساس این طرح پوشش بیمه سلامت برای دو هزار و ۲۰ محله کم برخوردار در کشور فراهم و سلامت آنان به طور مستمر رصد خواهد شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
صندوق بیمه کشاورزی همسو با سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی و در راستای استقرار امنیـت تولید و اقتـدار غذایی و متناسب با سیاست جهـش تولید، خدمت نـوینی را تحت عنوان"بیمه فراگیر آبزیان پرورشی از مبادی تولید" به جامعه آبزی پروران ارائه می نماید.
​دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران می‌توانند مجوز برداشت وجه نقد بدون کارت از دستگاه‌های خودپرداز این بانک را به آسانی برای دیگران ارسال کنند. به این ترتیب افراد ذی‌نفع با دریافت این مجوز در قالب رمز و پیامک خواهند توانست بدون کارت از خودپردازها پول نقد بگیرند.
رئیس کانون صرافان با بیان اینکه در حال حاضر تأمین و تخصیص ارز برای مسافران سفرهای خارجی به سهولت انجام می‌شود، گفت: با این وجود، کانون صرافان با همکاری مشترک بانک مرکزی در حال تدوین برنامه‌ای در جهت ساماندهی اختصاص ارز به مسافران است.