بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

جلسه مشترک مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی و بیمه میهن با هدف بررسی و ارزیابی رویکردها و اقدامات انجام شده در این شرکت در راستای الزامات اجرای اصول حاکمیت شرکتی و سیستم مدیریت ریسک برگزار گردید.
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، شعبه قم بیمه دانا به منظور پشتیبانی از تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی، نسبت به انعقاد قرارداد طرح رفاه دانا با گروه صنعتی پاکشوما اقدام کرد .
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۲ ارز کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک شهر گفت: آمادگی داریم با تشکیل اتاق فکر با شهرداری‌ها سطح تعاملاتمان را در دوره جدید مدیریتی بانک شهر به صورت دوسویه افزایش دهیم و در پروژه های سرمایه گذاری مشارکت داشته باشیم.
مانده تسهیلات اعطایی موسسه ملل در پایان آذرماه سال جاری به بیش از 27 هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 123 درصد رشد داشته است.
بانک مرکزی به دلیل نبود شفافیت در وضعیت سهامداری بانک آینده مطابق با مصوبه شورای پول واعتبار مجامع عمومی این بانک را به تعویق انداخت.
گزارش‌های میدانی و اعلام متقاضیان حاکی از آن است که بانک‌ها برای پرداخت این وام ضمانت را طبق قانون درخواست نمی‌کنند و در اکثر موارد از زوج‌ها دو ضامن رسمی به همراه چک یا سفته ۱۵۰ میلیونی می‌خواهند.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: اپیدمی کرونا شرایط معیشتی افراد نیازمند را تحت تاثیر قرارداده است، لذا در زمینه دارو و درمان با مشکل مواجه هستند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار، بخشی از این خدمات از طریق جمعیت هلال احمر و بخشی در قالب خدمات بیمه‌ای توسط سازمان بیمه سلامت ایران باید ارائه شود.
بیمه مسافرتی نوعی بیمه برای افرادی است که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و زیاد سفر می‌کنند. این بیمه نوعی چتر حمایتی برای پوشش هزینه‌های پیش‌بینی نشده در هنگام سفر است.
حسین مهری اعلام داشت: در حال حاضر نقطه تمایز بانک‌ها، ارائه خدمات با کیفیت و مورد انتظار مشتریان است و بانک صنعت و معدن از بانکداری باز برای تحقق بانکداری دیجیتال و ارایه خدمات به واحدهای تولیدی برتر بهره می برد.
مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان مطرح کردند: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعه‌ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیست.
بر اساس توافق انجام شده میان دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس و پست بانک ایران با هدف کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشو؛ برگزیدگان نهایی رقابت اینوتکس‌پیچ از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی پست‌بانک ایران بهره‌مند می شوند.