به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران در نخستین روز این همایش با حضور در جمع مدیران ستادی و دفاتر بیمه باران بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه زندگی در شرایط اقتصادی کنونی در میان آحاد جامعه تاکید کرد. او از مدیران دفاتر خواست تا با کمک شبکه فروش خبره، اخلاقمدار و متخصص در مسائل مالی در جهت تامین آتیه مردم گام بردارند.
همچنین مدیرعامل بیمه باران درباره اهمیت شبکه فروش در ترویج فرهنگ بیمه زندگی در میان توده مردم گفت: نمایندگان فروش بیمههای عمر که در ارتباطی تنگاتنگ با مردم در بطن جامعه قرار دارند، رسالتی مهم دارند و اگر در انتقال درست و شفاف ویژگیها و اطلاعات محصولات بیمههای زندگی کوشا نباشند، صدمهای بزرگ به صنعت بیمههای زندگی میزنند.
این جلسه با هدف تقویت روابط مدیران ستادی و مدیران دفاتر بازاریابی بیمه باران در سراسر کشور برگزار شد تا ضمن نیل به درک مشترک از آینده بیمههای زندگی، بتواند به تدوین روشن و موثری از استراتژیهای فروش و توسعه محصولات بیمه زندگی بیانجامد.
به همین منظور دو پنل تخصصی با محوریت «شناسایی، صلاحیتسنجی و جذب انواع اجزای شبکه فروش» و «توسعه کیفی و توانمندسازی و فعال نگهداشتن نمایندگان و کارگزاران همکار در بیمه باران» برگزار شد تا مدیران ضمن ابراز نظرات و تجارب خود، بتوانند مسیر پیش رو در سال جاری را روشنتر از پیش ترسیم کنند.
در دومین روز این همایش، از مدیران دفاتری که توانسته بودند سه رتبه نخست را در شاخصهای وصول حق بیمه، تعداد بیمهنامه و تعداد شبکه فروش طی جشنواره بارانی شو کسب کنند، تقدیر شد. برهمین اساس، احسان سلحشوری مدیر دفتر هخاشهر در رتبه نخست، مهدی ناصری مدیر دفتر آینده طلایی در رتبه دوم و علی گودرزی مدیر دفتر آرامش و سجاد شکری مژدهی مدیر دفتر آریانا به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.
همچنین در ادامه نشست، مدیران دفاتر به ابراز نظرات و پیشنهادات خود مبنی بر توسعه دامنه نفودپذیری فرهنگ بیمههای زندگی در میان آحاد مردم پرداختند.
این سلسله نشستها که قرار است به طور منظم و فصلی برگزار شود، ضمن تقویت نقاط اشتراک مدیران میتواند باعث همافزایی و تبادل دانش شود.