بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.
بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با حضور در شعب شهرستان ساوه، ۱۷ شهریور و مرکزی اراک، باجه‌های بانکی روستایی نورعلی بیگ، ابراهیم آباد و حاجی آباد استان مرکزی از نزدیک با کارکنان و مسئولان این باجه‌ها دیدار و در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با جذب منابع و مشکلات پیش روی باجه‌ها گفت وگو کرد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۳ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر ثابت ماند.
​مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مظلومانه مرد میدان، سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بانک صادرات ایران، با حضور مدیرعامل و کارکنان این بانک برگزار و به مقام شامخ آن اسوة ایثار و مقاومت ادای احترام شد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 727.6 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
در حالیکه بانک مرکزی به تازگی در نامه‌ای به بانک‌ها نسبت به بررسی و اعطای وام ازدواج در چارچوب اخذ وثایق وفق قانون مربوطه تاکید کرده و خواستار تسریع در این امر شد، برخی بانک‌ها بهانه جدیدی برای نپرداختن این وام پیدا کرده‌اند و زوج‌هایی که ازدواج دوم آن‌هاست را به این بهانه که ازدواج اولی‌ها در اولویت پرداخت هستند، معطل می‌کنند.
پرسون از اقدام عجیب یک بانک گزارش می دهد؛

واریز وجه نقد فقط تا سقف 10 میلیون!

از یک دهه پیش که کارت بانکی و سیستم پرداخت در کسب و کارهای خرد و کلان در کشورمان به اوج خود رسید، خداحافظی با جابه جایی وجه نقد بین هموطنان مان رقم خورد.
با مشارکت در پویش مردمی ایران سرسبز؛

بانک مسکن، حامی همیشگی محیط‌زیست

بانک مسکن در راستای حفظ محیط‌زیست و ترویج فرهنگ درختکاری، با حضور در پویش مردمی ایران سرسبز، در امر کاشت نهال در سراسر کشور مشارکت کرد.
با هدف نظام مندشدن اعطای اعتبارات به تولید صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و وزارت صمت برای تامین مالی زنجیره ای تولید

مدیرعامل بانک پارسیان درمراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت صمت گفت: اجرای تامین مالی زنجیره‌ای تاثیر بسزایی در توسعه تولید ملی دارد.