اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک بازدید کردند

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران امروز (شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه)در دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه بانک ملی ایران و همچنین دیگر شرکت های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت، مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان بازدید کردند.
تصویر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک بازدید کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت نفت از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای آن ها قرار گرفتند.

عباس شفیعی در این بازدید روند اقدام‌های حمایتی انجام‌شده با رویکرد توجه به توسعه صنعت نفت را توسط بانک ملی ایران مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح مهم‌ترین برنامه‌های بانک در نمایشگاه پیش رو، ارائه خدمات بهینه مالی برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای صنعت نفت را اولویت نخست و محور اصلی اهداف بانک ملی ایران در این نمایشگاه دانست.

گفتنی است، موضوع حمایت و تامین مالی در صنعت نفت، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران اجرا می‌شود و در آینده نزدیک با این حمایت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت خواهیم بود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، به ‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران همه ساله به‌عنوان محلی برای گردهمایی فعالان این صنعت، سرمایه گذاران و سازندگان داخلی مطرح است.

397161