بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم تکریم و معارفه اعضاء هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران با حضور مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از معاونین این سازمان برگزار شد.
باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد در راستای تعامل دوسویه و مؤثر بین بانک و مشتریان آن در سال 1391 راه‌اندازی شد و طی این مدت سعی داشته است با درک نیازها و خواسته‌های مشتریان محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای آن‌ها را ارائه دهد. به‌علاوه، این باشگاه همواره افزایش میزان رضایت مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیک، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان به کسب امتیاز و شرکت در طرح‌های ویژه را در خدمات و اهداف خود مدنظر قرار داده است. در این مطلب با برخی از خدمات ویژه این باشگاه مشتریان آشنا خواهیم شد.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بر اساس ظرفیت هایی که تبصره 18 قانون بودجه 1400 قرار داده بانک توسعه تعاون برای فعال کردن بخش های مختلف اقتصادی تا پایان سال جاری 34 هزار میلیارد ریال قرارداد عاملیت امضا می کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در حال حاضر پرداخت تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه به صورت غیرحضوری است، به گونه‌ای که در هر ماه حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار فقره تسهیلات کاملا به صورت غیرحضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.
طی بخشنامه شماره ۲۰۸ /۰۰/ب مورخ 13/10/1400 معاونت اعتباری و بین‌الملل پست بانک ایران، دستورالعمل ارائه خدمات تأمین مالی زنجیره تأمین توسط موسسات اعتباری بانک مرکزی ج.ا.ایران به شعب این بانک ابلاغ شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار کرد: خوشبختانه با بانک قرض الحسنه مهر ایران آشنایی دارم و از مشتریان این بانک هستم. فعالیت در حوزه قرض‌الحسنه کاری پسندیده و در حقیقت سرمایه‌گذاری اخروی است».
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای هشت واحد پولی افزایش و قیمت ۱۸ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۰ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. همچنین سقف مبلغ پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.
با صدور نامه ای از سوی معاون نظارت بیمه مرکزی:

آماده باش به صنعت بیمه برای پرداخت خسارات زیان دیدگان سیل اخیر

نهاد ناظر صنعت بیمه با ابراز تاسف از خسارات وارد شده به آسیب دیدگان و قربانیان سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور در نامه ای به شرکت های بیمه نسبت به ضرورت پرداخت خسارت سریع به بیمه گذاران، تاکید کرد.
کارت ریالی ارزی بانک ملی ایران (کارا) با قابلیت ارایه همزمان خدمات ریالی و ارزی برای نخستین بار در شبکه بانکی و پروژه افتتاح حساب ارزی به صورت غیرحضوری از طریق نشان (شعبه دیجیتال بانک ملی ایران) امروز با حضور وزیر اقتصاد، معاون ارزی بانک مرکزی و مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی شد.