بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هفتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران با عنوان نمایشگاه «تراکنش ایران» با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه دو محصول فناورانه «صاپ» و «سامانه جامع بازاریابی» بانک صادرات ایران با تغییرات و رویکردهای جدید معرفی شدند.
رئیس کل بیمه مرکزی در رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه:

آینده پژوهی در بستر دیجیتال به رشد ظرفیت های بیمه ای منتهی خواهد شد

هماهنگی بین متخصصان صنعت بیمه و نوآوران فناور محور با بهره گیری از مولفه های آینده پژوهانه، رشد ظرفیت های بیمه ای را به دنبال خواهد داشت.
بحث اصلی که مرا هم خیلی نگران کرده اینجاست که اگر دوره ۲ساله مدیریت قانونی هیأت مدیره فعلی بانک به پایان رسیده، پس چرا چهار دست و پا بانک را چسبیده و رهایش نمیکنند و از قوانین تجارت کشور تخطی مینمایند؟!
بانک تجارت و بیمه تجارت نو در ادامه همکاری های دو جانبه تفاهمنامه همکاری جدیدی منعقد کردند.به گزارش پرسون به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، تفاهمنامه همکاری بانک تجارت وبیمه تجارت نو با هدف توسعه همکاری های دو مجموعه منعقد شد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.
صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در تاریخ 03/03/1390 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را در 100 شعبه بانک گردشگری آغاز و در حال حاضر با خالص ارزش دارایی معادل 123،595 میلیارد ریال رتبه هشتم را در بین 10 صندوق برتر با درآمد ثابت در کشور دارد.
رییس کل بیمه مرکزی بیان کرد: امسال پرتفوی صدور بیمه نامه به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت شده است و در مجموع عملکرد صنعت بیمه ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۷۱۷ تومان معامله شد.
مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیدار با ایثارگران بانک تجارت با حضور سردار عبداله عراقی، ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران و سردار رحیمی نسب برگزار شد.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: صنعت بیمه در کشور سابقه ۸۰ ساله دارد و در سال های اخیر قوانین مترقی برای این صنعت تدوین و تصویب شده است و در هدفگذاری های صورت گرفته در این صنعت قرار است ضریب نفوذ بیمه از ۲.۶ درصد به ۷ درصد برسد.
از سال 1392 که بیمه تعاون آغاز به کار کرد، دو شعبه خراسان رضوی و کرمانشاه به عنوان نخستین شعبه های این شرکت بیمه ای فعالیت خود را آغاز کردند که در این نوشتار به فعالیت آنها پرداخته می شود.
شرکت بیمه کارآفرین با ارائه بیمه‌ نامه عمر اندوخته دار امید جایگاه رفیعی در صنعت بیمه پیداکرده است. بیمه اندوخته دار امید شرکت بیمه کارآفرین با تمرکز بر نیازهای بیمه‌ ای خانواده، در کنار پوشش متداول فوت، ضمن تمرکز بر نحوه ارائه پوشش امراض خاص، ازکارافتادگی، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی نگاه تازه‌ای به حقوق بیمه‌گذاران عمر دارد.