بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست بانک استان البرز با اشاره به رشد و پیشرفت بانک طی ۲/۵ سال گذشته، گفت: مشکلات بخش صف باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود و نباید از کنار آنها به راحتی عبور کرد زیرا پیشرفت و توسعه بانک به رفع این مشکلات بستگی دارد.
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید کرد و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.
نشست تخصصی لندتک و فرصت‌های پیش‌رو در هفتمین نمایشگاه تراکنش، روز سه شنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ با حضور حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار پست بانک ایران و دیگر سخنرانان این نشست به میزبانی شرکت دیجی‌پی برگزار شد.
سید میرهاشم موسوی: "برای ایجاد تحول باید ناکافی بودن وضع موجود و ضرورت تغییر را بپذیریم. اولین و مهمترین گام تغییر، تغییر از خود است در این مسیر نباید از نقد و مطالبه نگرانی داشت بلکه باید به استقبال آن رفت."
موسسه اعتباری ملل با دو شرکت فناوری اطلاعات، “شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) و شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ملل (فام+) ” در نمایشگاه تراکنش حضوری فعال دارد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۶ واحد پولی افزایش و قیمت هفت ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: ما در حوزه بانک‌های خصوصی تعداد بسیار محدودی املاک تملیکی داریم و اعلام کردیم که آماده‌ایم این املاک و اموال تملیکی را به صاحبان آنها که صلاحیت دارند، واگذار کنیم تا کار خود را ادامه دهند و روند تولید متوقف نشود.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: متقاضیان وام ازدواج می‌توانند برای آسان‌تر شدن فرآیند دریافت وام، افتتاح حساب خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق وب‌ سایت بانک و همراه‌ بانک «مهریران» انجام دهند. به این صورت برای افتتاح حساب در بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران نیازی به حضور در شعب بانک نیست.
مدیرعامل بیمه نوین در شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین:

امکان تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش

هم‌زمان با سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین، نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و اعضای شبکه فروش شعبه مشهد با هدف تبین رویکردها، بررسی چالش‌ها، بازنگری فرآیندها و ارائه راه‌کارهای لازم برگزار شد و کیک شانزده سالگی این شرکت نیز توسط قدیمی‌ترین کارمند شعبه مشهد بریده شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با عملکرد مطلوب خود در حوزه بانکداری بدون ربا و پرداختن به حوزه مسئولیت اجتماعی، موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام بانکی شده است.
از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، شخصی سازی و تحویل چک موردی به مشتریان با استفاده از فرمت چک عادی موجود ممنوع می‌باشد و شعب به هیچ عنوان مجاز به انجام فرآیند مذکور نمی‌باشند و در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد خواهد شد.
بانک توسعه تعاون همگام با شبکه بانکی با برپایی غرفه در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور مدیران ارشد دولتی، مدیران عامل بانکها، متخصصین و صاحب نظران حوزه تراکنش برگزار گردید حضور یافته است.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با تاکید بر هوشمند بودن محصول جدید این شرکت در حوزه بیمه‌های زندگی، جان دانا را موجب کاستن از بار دولت در حوزه تامین اجتماعی عنوان کرد.