عضو هیات مدیره بانک ملی و معاون وزیر نفت دیدار کردند

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز گذشته در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه بانک ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
تصویر عضو هیات مدیره بانک ملی و معاون وزیر نفت دیدار کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در نشست مشترک حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های دو جانبه را بررسی و در راستای تقویت روابط و استفاده از ظرفیت‌های متقابل گفت و گو کردند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این دیدار با بیان اینکه دو طرف ظرفیت های مناسبی برای گسترش روابط و همکاری های دوجانبه دارند، افزود: تقویت مناسبات و تعاملات دوجانبه زمینه ای برای ارتقای سطح همکاری ها برای توسعه صنعت نفت نیز خواهد بود.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که حضور و نقش بانک ملی ایران در توسعه پروژه های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی با اهمیت است، اظهار داشت: حمایت های گسترده و ابزارهای تأمین مالی بانک ملی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت نفت و پروژه های صنایع پتروشیمی باشد.

در این نشست بر ادامه مذاکرات در بخش‌های مختلف تأکید شد.

397677