بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار، فرشید فرخ نژاد و حسن کیایی به عنوان اعضای هیات مدیره این بانک انتخاب شدند.
بانک پاسارگاد در راستای فعالیت‌های خود در حوزه ایفای رسالت‌های اجتماعی و در ادامه پروژه‌های ساخت مدرسه و کتابخانه در نقاط مختلف کشور، عملیات احداث کتابخانه «پاسارگاد» در روستای اشترمل از توابع شهرستان تویسرکان در استان همدان را آغاز کرد.
پیرو برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر، در آستانه سالروز تأسیس بیمه میهن، طی مراسمی از نمایندگان برتر فروش با حضور مدیران ستادی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی روز دوشنبه یازدهم بهمن تجلیل خواهد شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۴ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی کشور، با هدف توسعه همکاری بیمه‌ای، با نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا به نظر می رسید بلاخره در طی سالیانی که گذشت یک رییس جمهور به فکر مردم عادی است و قصد تسهیلات دهی به مردم عادی کشور را دارد اما در واقعیت رییس جمهوری تنها به فکر کارمندان دولت بوده است.
موسوی گفت: اقدامات توسعه ای بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر به ویژه بازنشستگان محترم جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با 6 ماه اول سال گذشته از نظر بار مراجعات تنها 3 درصد ولی از نظر هزینه 86 درصد رشد داشته‌ایم، به طوری که 42 میلیارد هزینه در 6 ماهه اول سال گذشته به بیش از 78 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال جاری رسید که بخش قابل توجهی از این هزینه برای بیماران مبتلا به کرونا بوده است.
شعبه اردبیل بیمه کارآفرین ازجمله شعبه‌های موفق بیمه کارآفرین است که در 10 ماهه ابتدای سال توانسته 111 درصد از بودجه در نظر بیمه های زندگی را عملیاتی کند. همچنین این شعبه در این دوره 10 ماهه بیش از 5 سال گذشته توانسته بیمه نامه جدید عمر صادر نماید.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز ششم بهمن ماه در جلسه شورای معاونان توسعه سرمایه انسانی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه با اشاره به اینکه ظرفیت پست بانک بسیار فوق العاده است و با تعامل و اشتراک‌گذاری منابع هر یک از شرکت‌ها، تلاش کرده ایم تا هم‌افزایی در مجموعه وزارت شکل بگیرد، گفت: باید در کنار هم به عنوان یک خانواده قرار داشته باشیم و عملکرد جزیره‌ای نداشته باشیم.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۹ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۵ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.