بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین طی بازدید از شعبه شیراز ضمن اشاره به تحقق اهداف بیمه نوین در سال جاری، این توفیق را مرهون هم‌دلی و باهم بودن اعضای شبکه فروش و کارکنان دانست و از تلاش آنان در چندسال گذشته قدردانی کرد.
مدیرعامل بانک دی گفت: در راستای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات خرد و افزایش رضایتمندی مشتریان به‌ویژه جامعه ایثارگران، اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) بدون ضامن در بانک دی عملیاتی شد.
شرکت بیمه "ما" موفق شد تا با اجرای استراتژی های تبیین شده در راستای بهینه ­‌سازی پرتفوی، مدیریت ریسک، تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک و ارتقای توانمندی­‌های شبکه فروش، تا تاریخ سی دی ماه، بیست و دو هزار میلیارد ریال پرتفوی کسب کند.
در راستای تسهیل ازدواج زوج‌های جوان؛

عملکرد مطلوب بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج

سقف تعیین‌شده برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از متقاضیان 700میلیون ریال است ولی در صورتی که متقاضی خانم (زوجه) زیر 23 سال و متقاضی آقا (زوج) زیر 25 سال سن داشته باشند، به استناد قانون بودجه سال 1400 کل کشور، این مبلغ تا سقف یک میلیارد ریال قابل پرداخت است.
بانک کشاورزی تا پایان آذرماه سال جاری، بیش از 300 طرح راکد و نیمه تمامی که روند اجرایی آن ها دچار وقفه یا رکود شده اند را با هدف راه اندازی مجدد و رونق بخش کشاورزی تعیین تکلیف کرد.
باحضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

خط تولید پارچه کیسه هوا در زنجان آغاز به کار کرد

خط تولید پارچه کیسه هوا ( ایربگ) با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در شرکت نخ تایر صبای زنجان آغاز به کار کرد.
مدیر عامل بیمه ایران در بازدید سرزده از شعب استان قم خبر داد:

راه اندازی تالار گفتگو و طراحی مدل بهروری کارآمد در بیمه ایران

مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان و حتی نمایندگان شرکت، از راه اندازی تالار گفتگو در بیمه ایران و فراهم کردن امکان ارائه نظرات و مشارکت همکاران در رابطه با تمامی مسائل شرکت خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد:

بخشنامه اعطای تسهیلات بدون ضامن صادر شد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس جمهور محترم به نظام بانکی کشور، بخشنامه اعطای تسهیلات زیر 100 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، صادر و به واحدهای اجرایی ابلاغ شد.
با حضور معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

صندوق امانات مدیریت شعب منطقه شرق تهران رونمایی شد

صبح امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران، از 255 صندوق امانات مدیریت شعب منطقه شرق استان تهران رونمایی شد.
جلسه مشترک قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران با بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری و اجرای برنامه های مشترک بمنظور توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر آحاد مختلف جامعه با خدمات گسترده موسسات بیمه و فرآیند های بهره مندی از پوشش های مختلف بیمه، نقش موثری در آرامش و اطمینان خاطر مردم به انجام فعالیت های اقتصادی، تولیدی و خدماتی که با استفاده بهینه از پوشش های بیمه ای در محل سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران برگزار گردید.