رشد 230درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در سال 1401

معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی از رشد 230درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در سال 1401 خبر داد و گفت: طرح‌های آموزشی و بازاریابی همچون لیگ ستارگان با جدیت بیشتر در سال 1401 اجرایی خواهد شد.
تصویر رشد 230درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در سال 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا موحد- معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی که مهمان سی و نهمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به رشد 230 درصدی صدور بیمه نامه‌های زندگی در 70 روز سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته طرح بسیار موفق لیگ ستارگان طراحی و اجرایی شد که خروجی قابل قبولی را برای شرکت به همراه داشته است.
او ادامه داد: لیگ ستارگان 1400 موجب افزایش تعامل با بیمه گذاران در سنوات گذشته شد و در کنار آن جذب حق بیمه این رشته در سال 1400 با رشد قابل توجه ای روبرو بود.
موحد لیگ ستارگان را محرک خوبی برای فعالیت نمایندگان دانسته و یادآور شد: بنابر آمار و اطلاعات تائید شده در سال جدید رشدخوبی را به ثبت رسانده است.
معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی یادآور شد: عملکرد بیمه رازی در زمینه معرفی و فروش بیمه نامه‌های عمر در 70 روز ابتدایی سال جاری به نحوی بوده که نسبت به سال 1400 ، تعداد بیمه گذاران با رشد 230 درصدی همراه بوده است و در این زمینه لیگ ستارگان در سال جاری ادامه خواهد داشت و در کنار آن لیگ برتر بیمه نامه‌های زندگی نیز اجرایی خواهد شد.
او در پاسخ به سوالی در زمینه طرح امید بیمه رازی، گفت: در سنوات گذشته بیمه نامه طرح امید طراحی و اجرایی شده که در دل آن بیمه درمان انفرادی وجود داشته اما حق بیمه‌ای دریافت نشده و بیمه نامه‌ای هم در این زمینه صادر نشده است اما در راستای مشتری مداری در قالب چارچوب‌های اعلامی هزینه‌های درمان قابل پرداخت خواهد بود.
موحد گفت: برنامه‌های آموزشی بیمه‌های زندگی با جدیت در سال 1400 پیگیری شد و در مجموع به طور متوسط ، هر ماه 84 کلاس آموزشی حضوری در سال گذشته در رشته بیمه‌های زندگی برگزار شد ؛ همچنین در سال 1401 برنامه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت اما روند برگزاری و مباحث طرح شده متفاوت از گذشته خواهد بود.
معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی تاکید کرد: در راستای ارتقا سیستم صدور و پیگیری بیمه‌های زندگی، با سامانه فناوران مذاکراتی صورت گرفته تا خدمات به‌روزتر و به صورت بر خط به مشتریان ارائه شود.
او خبر از پرداخت برخط از درگاه‌های مختلف برای پرداخت اقساط بیمه نامه‌های زندگی خبر داد و در انتها بیان کرد: بررسی عملکرد شرکت در رشته بیمه زندگی نشان از اعتماد و اقبال عمومی در این رشته به شرکت بیمه رازی و از رشد قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده و هدف نهایی تحقق بودجه ابلاغی از سوی مقام محترم مدیر عامل جناب آقای دکتر جباری است.

400513