بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران اعلام کرد : بر اساس رویه و ضوابط مقرر شده در ماده 6 آیین نامه 83 شورایعالی بیمه و مطابق مصوبه هیأت مدیره، سود مشارکت در منافع شبکه فروش برای سال 1399 پرداخت می گردد.
شیری در پنجمین جلسه شورای فرهنگی پست بانک ایران:

فرهنگ سازمانی در شفافیت و سلامت اداری نقش اساسی و محوری دارد

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی و ابعاد آن در تمام نظام اداری و موسسات پولی و بانکی در مسئولیت پذیری، شایسته سالاری، حفظ کرامت انسانی، شفافیت و سلامت اداری نقش اساسی و محوری دارد، گفت: در نظام بانکی شاید تصور اینگونه است که مباحث فرهنگی در حاشیه است ولیکن ما اذعان داریم اگر کارها براساس نظام اخلاقی و مسئولیت پذیری که برگرفته از مقبولیت و باور فرهنگی ما است انجام شود، جلوه پیدا می‌کند.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۳۴۹ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۴ هزار و ۷۶۳ تومان معامله شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر اجرای مقررات ناظر بر نرخ‌های سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار اخطار داد با بانک های متخلف از طریق هیئت انتظامی برخورد قاطع خواهد کرد.
با «کارت هدیه مجازی» بانک ملی ایران و حذف حضور فیزیکی مشتری در شعبه، هم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و هم به استقبال سال جدید بروید.
همه افراد ممکن است به دلایل مختلفی بستری شدن در بیمارستان را تجربه کنند، استفاده از بیمه درمان تکمیلی و پوشش غرامت بستری می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد.
بسمه تعالی بانک قرض الحسنه رسالت ضمن تبریک اعیاد مبارکه شعبانیه اعلام می نماید در اجرای مصوبه بانک محترم مرکزی از تاریخ امروز بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۰ سقف وامهای این بانک برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان و سقف وام اشتغالزایی خرد برای اشخاص حقوقی به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد.
در حال حاضر بیمه تعاون تمام بیمه نامه‌های موجود در بازار بیمه را ارائه می‌کند. بیمه بدنه یکی از انواع بیمه نامه اتومبیل است که در این مطلب قصد داریم درباره مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه بدنه بیمه تعاون توضیحاتی ارائه کنیم با ما تا انتهای متن همراه باشید.
شرکت بیمه پاسارگاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.