بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر بانک صنعت و معدن استان مرکزی و رییس شعبه اراک:

حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط تحریمی و کرونایی را وظیفه خود می دانیم

در استان مرکزی صنایع گوناگونی همچون صنایع انرژی، فلزی، نفت ‌و پتروشیمی، شیمیایی، نساجی، ماشین‌آلات، ساختمانی، معدنی، غذایی، چوب و مبلمان فعال هستند و به واسطه وجود واحدهای تولید آلومینیوم، ماشین‌سازی،واگن‌سازی، لوکوموتیوسازی، زیرساخت‌های برق ‌و مخابرات، واحد تولید ابزار، ماشین‌آلات ساخت ‌و ساز، کمباین‌سازی، واحد تولید جرثقیل و بالابرهای هیدرولیکی، بنزین و املاح معدنی یکی از قطب هلی صنعتی کشور است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۳ ارز کاهش و نرخ ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند.
نشست بررسی چالشها و راهکار ها در صنعت بیمه با حضور فراهانی فرد، مشاور حوزه اقتصاد اسلامی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل دارایی، مدیرکل و معاونین بیمه ایران، نایب رییس و دبیر سندیکای بیمه گران و سایر مدعوین به میزبانی اداره کل بیمه ایران استان قم برگزار شد.
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، با ابلاغ بخشنامه جدیدی به تمام شعب، مفاد بخشنامه سال گذشته مدیریت امور طرح و برنامه بانک، مبنی بر ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی در شعب را یادآوری و اجرای آن را مطابق ابلاغ مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی، اداره مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران لازم الاجرا اعلام کرد.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی نیز خود را در این مصیبت عظمی شریک می داند و هجرت اندوهبار عالم ربانی و مرجع بصیر جهان اسلام، آیت الله محمد علی علوی گرگانی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مومنان و دوستداران حریم اهل بیت و آل الله تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.