در این رویداد سرپرست فرمانداری شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از عملکرد پست بانک ایران در زمینه حمایت از برگزاری اینوتکس پیچ استان سمنان و ارائه خدمات مناسب در روستاها تقدیر کردند.
صادرکنندگان و دریافتکنندگان چک های جدید از امروز میتوانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، نسبت به «ثبت»، «تایید دریافت»، «انتقال»، «استعلام» و همچنین «معرفی شماره تلفن همراه برای اطلاع از ثبت یا انتقال چک به نام فرد» اقدام کنند.
وزیر اقتصاد در دیدار با کارآفرینان و مدیران صنایع دانش بنیان کشور، با اشاره به وجود برخی مشکلات و تنگناهای خارجی و داخلی و بویژه مشکلات برآمده از بروکراسی اداری، از عزم جدی دولت و وزارت اقتصاد برای حل مشکلات این بخش خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "مردمی بودن از مهمترین ویژگیهای سازمان تأمینجتماعی است و افتخار ما این است که به عنوان یک دستگاه خدمترسان برای مردم کار میکنیم و ضروری است از تلاشها و خدمات بیش از 75 هزار نفر همکاران سازمان تأمیناجتماعی که در شرایط سخت، یاریدهنده بیمهشدگان و نیروی کار هستند و همچنین کادر شریف بخش درمان سازمان که در دوره همهگیری کرونا، ایثارگرانه به مردم خدمت کردند، تشکر کنیم."
در ادامه بازدیدهای استانی و به منظور بررسی و ارزیابی خسارات وارده به محصولات کشاورزی، محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، طی سفری به استان فارس، در مناطق کشاورزی خرامه، سروستان و کوار حضور یافت.
عملیات اجرایی ساخت همراهسرای بیمار بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران استانی آغاز شد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: همراهی و تعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی مواقع باعث سهولت در انجام امور و در نهایت خشنودی و رضایتمندی معرفیشدگان بنیاد مسکن شده است.
هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکتهای به اصطلاح همکار یا نماینده سازمان تأمیناجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمهای و درمانی دیگر، قطعاً کلاهبرداری است و در حال حاضر، صدور هیچگونه کارتی (با عنوان کارت سلامت و...) به عنوان جایگزین دفترچههای قدیمی، در دستور کار سازمان تأمیناجتماعی قرار ندارد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به موقع و اثر گذار را یکی از مولفههای اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکتها دانست.
مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق بهموقع و اثر گذار را یکی از مولفههای اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکتها دانست.