بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین منابع انسانی و اداری، مالی و اعتبارات و جمعی از همکاران بارعایت شیوه های بهداشتی برگزار شد محمد محقق طوسی از سوی مدیرعامل به عنوان معاونت بین الملل و امور ارزی منصوب شدند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این نشست، گفت: اطلاع و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است و ما همواره شنوای سخنان این عزیزان هستیم و در همه اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها نیز مشورت با تشکل‌ها و کسب رضایتمندی جامعه تحت پوشش به‌عنوان یک اصل بسیار مهم، مورد توجه قرار دارد.
بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که جهت رفع نیازها و احتیاجات ضروری متقاضیان در قبال ترهین طلا و جواهرات، وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله اعطا می کند.
مدیرعامل بانک رفاه بیان کرد: بانک رفاه طبق قانون بودجه و سند راهبردی وزارت اقتصاد مشمول پرداخت‌ تسهیلات تکلیفی هم می‌شود و علاوه بر ارایه تسهیلات به بازنشستگان، باید به بخش تولید، دانش‌بنیان، مسکن، ازدواج تسهیلات تکلیفی پرداخت کند بنابراین بخشی از منابع و اعتبارات برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان اختصاص می‌یابد.
بر اساس گزارش تحلیل تحولات اقتصادکلان در اسفندماه سال گذشته، رشد دوازده ماهه پایه پولی از 42.1 درصد در مرداد ماه 1400 به 31.4 درصد در پایان سال 1400 کاهش یافته است.
تاکید معاونت سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران؛

رعایت بخشنامه‌های «تجهیز، تخصیص منابع و فعالیت‌های» بانک مرکزی

معاونت سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای به شعب بانک در سراسر کشور، بر رعایت دقیق مفاد بخشنامه‌های صادره بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه "تجهیز، تخصیص منابع و فعالیت‌ها" تاکید کرد.
شرکت بیمه معلم با مصوبه هیئت مدیره، جذب مشاور و کارشناس فروش بیمه های زندگی ویژه فرهنگیان و خانواده ایشان // ویژه دانشجویان کشور با شرایط خاص در راستای اشتغال زائی و توسعه ضریب نفوذ بیمه عمر را در دستور کار قرار داد.