بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 871.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۳۰ ارز کاهش و هشت ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.
رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد: اپلیکیشن «سامانو» ابزاری است که با استفاده از آن، زیان دیده حادثه اتومبیل می‌تواند در هر زمان از شبانه روز و بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب یا مراجعه به مراکزخسارت، از راه دور و تنها به صورت برخط، درکوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کند.
مدیرعامل بانک دی در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور حراست ضمن تاکید بر شفافیت و رعایت ضوابط ابلاغی نهادهای بالادستی، تاثیرعملکرد صد روزه هیئت‌مدیره در بهبود شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی را مطلوب ارزیابی کرد.
مراسم معارفه حسن مونسان و صمد عزیزنژاد دو عضو جدید هیات مدیره و تودیع علی موسوی زاده عضو سابق هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: حراست در شبکه بانکی جایگاه ویژه ای دارد که باید همواره با رویکردی پیشگیرانه و اصلاحی به مسایل بنگرد و بر حفظ و صیانت از ارزش ها متمرکز باشد.
سید سعید شمسی‌نژاد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به تحقق شعار سال، برنامه گسترده‌ای برای حمایت از شرکت‌‌های دانش‌بنیان دارد و حضور بانک در نمایشگاه INOTEX نیز با هدف معرفی خدمات بانک به این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صرافی فراز اعتماد با هدف بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ با حضور حسابرس مستقل و بازرس قانونی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.
سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اعتماد به بیمه رازی سریک و تمام اسب‌های خود را تحت پوشش بیمه‌ای بیمه رازی قرار داد.