بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اعلام این که بانک در سال جاری، 1401 بنگاه اقتصادی را به منظور کمک به توسعه و پیشرفت کشور خلق خواهد کرد، گفت: عمده فعالیت این بنگاه ها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خواهند بود.
صبح امروز، حجت الاسلام والمسلمین احمد فتحی نماینده ستاد و علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن بازدید از بیمه مرکزی با رئیس کل و دبیر شورای امر به معروف بیمه مرکزی دیدار کردند.
نرخ دلار روز گذشته بعد از ماه‌ها دوباره وارد کانال 29 هزار تومان شد و در انتهای معاملات دیروز به قیمت 29 هزار و 700 تومان (ساعت 18 دیروز) نیز رسید تا در یک قدمی کانال ۳۰ هزار تومان قرار گیرد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروزاعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.
قابلیت‌های سامانه مدیریت پرداخت بانک تجارت در همایش تامین مالی زنجیره‌ای در صنعت خودرو با حضور مدیران تعدادی از شرکتهای خودرو ساز و قطعه ساز تشریح شد.
مدیرعامل بانک شهر حمایت و ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان را افتخاری برای این بانک عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بانکی بدون توجه به تغییرات حوزه فناوری؛ محکوم به شکست خواهد بود.
بیمه سامان در راستای توجه همیشگی خود به صنایع و صادرکنندگان، ضمن حمایت از برگزاری پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور، به معرفی خدمات خود به صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی پرداخت.
با حضور معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، قائم‌مقام مدیرعامل و معاونین و مدیران ارشد سازمان، مراسم معارفه محمدباقر هداوند و محمد ابراهیم جواهری به‌عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار و از زحمات محسن سرخو و محمدعلی همتی اعضای قدیمی هیأت‌مدیره تقدیر شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان بزرگترین گردهمایی بین‌ا‌‌لمللی فعالان حوزه نفت و گاز با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود می داند.
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه میزان ذخایر اسکناس ارزی در بهترین شرایط تاریخ این بانک قرار دارد گفت: با اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی، دسترسی به ارز افزایش می‌یابد.