بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یازدهمین دوره از بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور (اینوتکس 2022) با حمایت بانک شهر و حضور فعال شرکت ها و استارت‌آپ ها برگزار می شود.
با امکان جمع‌سپاری مالی در اپلیکیشن «بله»، می توانید سرمایه اولیه ایجاد یک کسب و کار کوچک یا متوسط را جمع آوری کنید یا از دیر کارکردهای آن مانند جمع آوری کمک برای انجام فعالیت های خیریه یا جمع آوری مبلغ برای خرید هدیه بهره مند باشید.
محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون بوده و از خرداد 1397 تا کنون نیز به عنوان دبیر کارگروه مهندسی سندیکای بیمه گران ایران مشغول فعالیت است. اندیشه های او در مسیر توسعه و تعالی بیمه تعاون مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۲ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۲۱ ارز ثابت ماند.
همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، 28 نفر از روسای شعب موفق پست بانک ایران در تجهیز منابع با بهزاد شیری مدیرعامل بانک در تهران دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
نخستین نشست ارزیابی عملکرد شعب بانک دی در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ا‌مور شعب و حوزه‌های سرپرستی و روسا و معاونین شعب برگزار شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "طی 10 روز آینده برنامه عملی و زمان‌بندی شده معاونت درمان تأمین اجتماعی برای خرید راهبردی اقلام و تجهیزات پزشکی مصرفی طراحی می‌شود. در این برنامه وظایف هر یک از واحدهای سازمانی و شرکت‌های تابعه برای تأمین به موقع و پایدار تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی تأمین اجتماعی مشخص می‌شود."
آیین تکریم و تودیع و معارفه سید سلیم بصام مدیر سابق و محمد حسین ملکی سرپرست جدید مدیریت بیمه های اموال با حضوراحمد صفرزاده معاون فنی ، منصور امیری سرپرست هماهنگی امور استانها و شعب و تعدادی از کارکنان شورای فنی و شعبه 15 آبان برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا برای خدمات رسانی کامل تر به مشتریان را همواره در دستور کار خود داریم؛ از ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در "همراه شهر پلاس" این بانک خبر داد.
آیین معارفه علیرضا عموزادی خلیلی، سرپرست جدید و تودیع محمد حسین ملکی مدیر سابق شعبه 15 آبان با حضور عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، جمشید جنگ آرا سرپرست اداره کل حراس ، منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور شعب و استانها به همراه معاونین و همکاران شعبه برگزار شد.
در مراسمی با حضور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ محمد شیخ حسینی به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون معارفه شد.