بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار و ۷۱۷ تومان معامله شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید.
بانک کارگشایی به ‌منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و توان بخشی اقشار ضعیف و نیازمند، بیش از 101 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه طی 12 ماه سال گذشته پرداخت کرده است.
دارندگان کارت های بانک ملی ایران می توانند با «بیمه ملی کارت»، از خدمات بیمه ای جبران خسارات ناشی از سرقت، جعل و سوء استفاده از کارت های خود بهره مند باشند.
بانک ملی ایران در سال گذشته بیش از 126 هزار و 634 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار طرح های توسعه ای و زیربنایی کشور از جمله تولید داروهای مرتبط با بیماری کرونا قرار داده است.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش و هشت ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۴ ارز ثابت ماند.
پست بانک ایران به عنوان یکی از حامیان اصلی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 2022 که طی روزهای 20 الی 23 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود با برپایی غرفه، حضوری فعال خواهد داشت.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف معرفی خدمات و محصولات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) حضور پیدا می‌کند.
نگرش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ارائه تسهیلات، در پیش ‌گرفتن بانکداری دیجیتال بوده که با جدیت و استفاده از بستر‌های فراهم شده به دنبال آن هستیم. تا جایی که امروز به‌سادگی در بستر اینترنت و اپلیکیشن‌های بانک امکان دسترسی به خدمات بانک همچون افتتاح حساب و تقاضای تسهیلات و... وجود دارد؛ تا حدی‌ که می‌توان گفت تقریباً دیگر نیازی به حضور در بانک وجود ندارد.
مظلومی: مشکل این است که مثلاً شرکت بیمه A قصد دارد از اکچوئر رسمی‌ای استفاده کند که اکچوئر داخلی شرکت B است در حالی که آن شرکت رقیب من است.
بانک سینا در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از خانواده های ایرانی و همچنین اجرای جزء 2 تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری اقدام می نماید.