شتاب چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

مدیر امور اعتبارات بانک شهر از افزایش چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری از سوی شعب این بانک؛ در شش ماهه دوم سال خبر داد.
تصویر شتاب چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، ایمان امینی پور با اعلام این خبر، افزود: کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و حمایت آنان در کاهش هزینه های فرزندآوری همواره از مهمترین ابعاد مسئولیت‌های اجتماعی و سیاست های اعتباری بانک شهر بوده است.

امینی پور با اشاره به پرداخت حدود یک هزار و چهارصد فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی شعب بانک شهر از ابتدای مهر تا هفته اول آذرماه، تصریح کرد: در حدود 450 فقره وام ازدواج و 950 فقره وام فرزندآوری به هموطنان در سراسر کشور پرداخت کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با اعتبار سنجی درست از متقاضیان نیز همواره مورد تاکید بوده و شعب بانک به این مهم توجه ویژه دارند، افزود: از ابتدای سال جاری نیز یک هزار و دویست فقره تسهیلات ازدواج به زوجین پرداخته کرده ایم و خوشبختانه توانسته ایم سهم مهمی در زمینه‌سازی تشکیل خانواده در کشور داشته باشیم.

ایمان امینی پور ادامه داد: با وجود تمام فشارهای نقدینگی و کمبود منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور اما تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری به هیچ وجه در شعب بانک شهر متوقف نشده است؛ این در حالیست که شعب بانک در کنار این مهم، پرداخت تسهیلات در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... را نیز در دستور کار دارند.

مدیر امور اعتبارات بانک شهر در پایان با بیان اینکه توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و استفاده شهروندان از کامل ترین خدمات بانکی را در راستای اصول مشتری مداری به صورت مستمر مد نظر قرار داده ایم، گفت: تلاش می کنیم با تمام ظرفیت های موجود طی ماه های پایانی سال، کمک ویژه ای به پرداخت تسهیلات به هموطنان در حوزه های مختلف داشته باشیم.

440499