پیام مدیر عامل محترم بیمه البرز به مناسبت روز بیمه

سیزدهم آذر "روز ملی صنعت بیمه" فرصت خوبی است تا از فعالیت­ها و تلاش­های فعالان این صنعت به عنوان مظهر اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه و نیز کسانی که برای فراهم نمودن آسایش و آرامش بیمه­ گذاران و رفع نگرانی زیان­دیدگان تلاش می­کنند و پیام آورا آسودگی و اطمینان در جامعه می­باشند قدردانی نمائیم.
تصویر پیام مدیر عامل محترم بیمه البرز به مناسبت روز بیمه

به گزارش سایت خبری پرسون، بیمه البرز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد و شبکه فروش ساعی و پرتوان خود سعی کرده تا با برنامه­ ریزی دقیق، هوشمندسازی و تکیه بر تحول دیجیتال در حوزه خدمات رسانی، ایفای مسئولیت قانونی و ارائه خدمات مطلوب، با حرکت در مسیر رشدو تعالی موجبات رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

در سال جاری، کسب مجدد سطح اول توانگری مالی، نرخ سودآوری و رشد قابل توجه در کسب پرتفوی متوازن، نشان از توانمندی‌های حرفه‌ای و مالی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور دارد.

اینجانب از تلاش­های ارزشمند و مجدانه تمامی همکارانم در شرکت بیمه البرز قدردانی نموده، با افتخار روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان، شبکه فروش و همچنین کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور، صمیمانه شادباش می­گویم؛ سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق بیش از پیش همه مسئولان، کارگزاران و فعالان این حوزه را از خداوند متعال خواستارم.

440501