معرفی کتاب پرسش و پاسخ بیمه عمر و حوادث اشخاص

تصویر معرفی کتاب پرسش و پاسخ بیمه عمر و حوادث اشخاص

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب پرسش و پاسخ بیمه عمر و حوادث اشخاص توسط انتشارات همای نسل البرز با ۱۰ سر فصل در پاییز سال جاری توسط حسین عباسی و علی اکبر بختیاری به چاپ رسیده است. این کتاب با توجه به فقدان یک منبع آموزشی جامع برای کارشناسان بیمه و نمایندگان و با یک رویکرد کاربردی و مطالعه میدانی از شرایط اجرایی شرکت های بیمه کشور به عنوان اولین خودآموز جامع تألیف شده است. در این کتاب سعی شده به اهداف زیر توجه بیشتری شود:

منبع آموزشی جامع جهت استفاده کارشناسان بیمه عمر در شعب شرکت های بیمه کشور

منبع آموزشی جامع برای آموزش نمایندگان،کارگزاران، مدیران فروش و استفاده از آن در آزمون مصاحبه فنی

منبع اطلاع رسانی جامع به بیمه گزاران و آشنایی آنان با شرایط اجرایی بیمه عمر در شرکت های بیمه کشور

شرح کتاب از نگاه مؤلفان: با توجه به شرایط اقتصادی – بیماری های اخیر و حوادث روزمره در سطح جهان به خصوص در کشور عزیزمان ایران و اهمیت بیمه های عمر در عصر جدید که عصر تکنولوژی و سامانه های برخط نام گذاری شده است و نیز با بررسی بعمل آمده از میزان کمیت و کیفیت منابع موجود آموزشی در حوزه بیمه های عمر و با در نظر گرفتن روش های نوین ارتباطی و آموزشی و ورود آن به کشور لازم شد تا به تألیف و تنظیم یک منبع آموزشی نوشتاری جامع در بین منابع بیمه ای روی آوریم که به لطف خداوند این هدف میسر شد تا امروز با کتابی تحت عنوان پرسش و پاسخ بیمه عمر و حوادث اشخاص ویژه تمامی فعالان عرصه صنعت بیمه کشور باشیم. این کتاب با مطالعه میدانی بعمل آمده در نوع خود می تواند به یک منبع آموزشی و اطلاعاتی با رویکردی کاربردی برای تمامی افرادی تبدیل شود که یا در جایگاه کارشناس بیمه، نماینده، مدیرفروش، کارگزار بیمه و یا حتی بیمه گزار و بیمه شده هستند.

کتاب در ۱۰ فصل که هر فصل شامل یک چکیده که معرفی فصل مربوطه می پردازد به همراه تعدادی سوال از نگاه فنی و عمومی مطرح می شود که در طرح سئوالات به گونه عمل شده است که هم به عنوان یک مراجعه کننده و هم به عنوان یک کارشناس پاسخ خود را از دغدغه های ذهنی مربوط به بیمه عمر دریافت نماییم. علاوه بر فصل یکم که مربوط به آیین نامه های بیمه مرکزی و قانون بیمه مصوب ۱۳۱۶ و اصول هشگانه بیمه می شود تمامی سوالات فصل های دوم تا فصل نهم به صورت یک ترتیب و آهنگ خاص و با توجه به موضوع در نظر گرفته شده در آن فصل مطرح شده است. و در انتها در فصل دهم به معلومات پزشکی و داروشناسی اشاره می شود که یک کارشناس بیمه های عمر ممکن است با آن برخورد نماید و با اطلاع از آن بتواند مدیریت بهتری در راهنمایی مراجعه کنندگان به آنها را داشته باشد. همچنین این کتاب می تواند برای بیمه گزاران که علاقمند به فراگیری مباحث بیمه ای هستند نیز مفید باشد و به کمک آن بیمه نامه عمر خود را مدیریت نمایند.

امید است با مطالعه این کتاب به یک اعتماد حقیقی همراه با اطلاعاتی کافی نزد بیمه گزاران دست پیدا نمود، چرا که سعی شده به دغدغه ها و سئوالات فعالان فروش بیمه های عمر در حد ممکن پاسخ داده شود. همچنین راهنمای مفیدی برای بیمه گزاران باشد تا در هنگام مراجعه به شرکت های بیمه آگاهی بیشتری داشته و بهتر بتوانند بیمه نامه های عمر خود را مدیریت کرده و بیمه شدگان خود در امور بیمه ای مربوط به آنان همراهی نمایند.

440495

نظرات شما ( 1 نظر )

حسین عباسی |
دوشنبه 21 آذر 140109:55
سپاس از شما