بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با حضور رئیس هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر، نماینده بانک مرکزی، نماینده بازرگانی صدا و سیما و عوامل برنامه عصر جدید؛ مراسم قرعه کشی جشنواره نوروزی کارت‌های هدیه این بانک برگزار شد.
شعب تخصصی شرکت های دانش بنیان فخر رازی و باهنر بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره بانک و دستیار ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کردند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ارائه خدمات مالی با هدف پیشبرد مگاپروژه‌های توسعه‌ صنعت نفت و گاز کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان را محور کار بانک در نمایشگاه بین المللی نفت تهران دانست.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این نکته که در این نمایشگاه، امکان تقویت روابط دو جانبه با فعالان صنعت نفت و معرفی توانمندی های بانک فراهم است، اظهارداشت: نگاهی گذرا به اقدامات بانک ملی ایران گویای این واقعیت است که بانک ملی در حمایت از خودکفایی، توانمندسازی و روزآمدی شرکت‌ های دانش‌ بنیان عزمی قاطع دارد
احکام و الزامات مربوط به ساختار و تشکیلات واحدهای مبارزه با پولشویی و نحوه احراز صلاحیت و عزل یا هرگونه تغییر مدیر ارشد واحدهای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در اشخاص مشمول قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال 1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی تصویب و به شبکه بانکی ابلاغ شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: بانک همواره در کنار شرکت سایپا بوده و با برگزاری جلسات و تبادل نظر افق های بسیار روشنی پیش روی همکاری های فی مابین خواهد بود و قطعا با برنامه ریزی مناسب انجام شده، بهره وری افزایش یافته و هر دو طرف قادر به انجام تعهدات خود خواهند بود.
بانک ملی ایران در استان اردبیل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بالغ بر دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کمک بلاعوض جهت خرید 130 دستگاه تبلت و اهدای آن به دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان اختصاص داد.
این مراسم با حضور علی نظامی رئیس مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی و حسن شریفی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره، برگزار شد و اعضای جدید هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان بیمه ایران معرفی شدند.
بانک‌های ملت، ملی، سپه، صادرات، کشاورزی، تجارت، پارسیان، سامان و رفاه بیش‌ترین سهم را از تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در اولین ماه سال داشته‌اند که در مقایسه با اسفندماه سال قبل، تغییری نداشته است.