بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با تصویب هیأت مدیره بانک ملت مبنی بر پرداخت سود سهام سنواتی سهامداران این بانک از طریق سامانه سجام، سود سهام سهامداران حقیقی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند، در هفته جاری به حساب سجامی آنان واریز خواهد شد.
سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» در بانک پارسیان راه‌ اندازی و امکان انتقال وجه بین‌ بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌ صورت لحظه‌ای فراهم شد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش و ۲۳ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۱۰ ارز ثابت ماند.
شعبه شبستر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی به‌منظور بهبود دسترسی به شعبه و افزایش رفاه مشتریان برای دریافت خدمات بانکی به محل جدید انتقال پیدا کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز ضمن ارائه گزارش عملکرد سالانه به حاضران در جشن نسیم مهر، از همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام قرض‌الحسنه به خانواده زندانیان تقدیر کرد.
شرکت بیمه تعاون در مدت 2 ماهه سال 1401 حدود 159 میلیارد تومان حق بیمه شناسایی کرد که 89 میلیارد تومان آن مربوط به اردیبهشت ماه است.
بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی باید نسبت به تعیین سطح فعالیت موردانتظار اشخاص حقیقی فاقد شغل یا اشخاص حقوقی غیرفعال اقدام کرده و مراتب را مطابق با رویه‌ای که بانک مرکزی تعیین می‌کند به این بانک اعلام کنند.
حرکت بانک سینا روی ریل مثبت ادامه دارد و این بانک در ۲ ماه نخست امسال بیش از ۱۲۴۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته در حالی که هزینه ناشی از عملیات بانکی در این مدت تنها ۸۰۸ میلیارد تومان بوده و به این ترتیب سود ۲ ماهه ارائه خدمات بانک سینا به حدود ۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است.