بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۹ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۱۱ ارز ثابت ماند.
سازمان بورس اعلام کرد: امتیاز برگزاری نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه» از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته است و این سازمان هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد.
آزمون استخدامی بانک شهر امروز جمعه مورخ 1401/03/06 در پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برای حدود 10 هزار نفر داوطلب برگزار شد.
مدیرروابط عمومی بانک مرکزی با تأیید خبر تسنیم اعلام کرد: طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده ‎چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب‌های بانکی از فردا در بانک‌های دولتی و خصوصی آغاز می شود.
قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی امروز (پنجشنبه، پنجم خردادماه ۱۴۰۱) با ۱۲۶ تومان کاهش نسبت به‌روز کاری گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۱۱۳ تومان بود.
مدیرعامل بانک دی با بیان این که اضافه برداشت از بانک مرکزی آثار سوئی بر عملیات بانکی و نیز فضای اقتصادی کشور دارد، گفت: خوشبختانه با حمایت های بانک مرکزی و ارائه یک برنامه عملیاتی، اضافه برداشت بانک ها از بانک مرکزی به سرعت در حال کاهش است.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۷ ارز افزایش و ۱۱ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز ثابت ماند.
بهزاد شیری مدیر عامل بانک در آیین تجلیل از روسای شعب منتخب پست بانک ایران که همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه تفاوتی بین کارمندان رسمی و قراردادی برای رشد و پیشرفت در پست بانک ایران وجود ندارد، ادامه داد: تنها ملاک ما برای ارتقا و پیشرفت شغلی همکاران عملکرد درست و شفاف در حوزه کاری است و تمام تلاش مدیران بانک بر این است که کارکنان در این زمینه دغدغه فکری نداشته باشند.
مخارج تهیۀ سمعک در ایران به یک مانع بازدارنده برای بسیاری از کم‌شنوایان تبدیل شده است. یک راه کاهش هزینه خرید سمعک، استفاده از بیمه درمان تکمیلی است. در مقالۀ پیش‌رو، جوانب مختلف پوشش هزینه سمعک با بیمه تکمیلی را بررسی کرده‌ایم.