آغاز هفته دوم سوپرلیگ کاراته با اضافه شدن قهرمان ترکیه ای به تیم بیمه تعاون

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته دوم سوپر لیگ کاراته در بخش آقایان پنج شنبه ۱۵ دی در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
تصویر آغاز هفته دوم سوپرلیگ کاراته با اضافه شدن قهرمان ترکیه ای به تیم بیمه تعاون

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از میزان، هفته دوم از دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد. دیدار تیم‌های اول تا سوم جدول حساسیت‌های این هفته را دو چندان بالا برده است. تقابل تیم‌های پرمهره بیمه تعاون با دانشگاه آزاد و پاس باعث شد تا تیم‌ها با برنامه وارد بازی‌های این هفته شوند.
در این مسابقات بناست از ساعت 8 الی 10 وزن کشی صورت گرفته و رقابت ها از ساعت 9 با برگزاری رقابت های کاتا آغاز شود و سپس در بخش مسابقات کمیته، برنامه رقابت ها به شرح زیر خواهد بود:
دانشگاه آزاد اسلامی _ بیمه تعاون
پاس فراجا _ بیمه تعاون
رعد پدافند هوایی ارتش _ آوای رزم
کان ذن ریو _ آوای رزم
پاس فراجا _ کان ذن ریو
رعد پدافند هوایی ارتش _ دانشگاه آزاد اسلامی

در این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه تعاون هر دو با 6 امتیاز گروهی و اختلاف 2 امتیازی بیمه تعاون در بخش انفرادی، به عنوان صدرنشینان جدول سوپرلیگ قرار دارند.

کاتاروی ترکیه ای به بیمه تعاون پیوست
تیم بیمه تعاون که از ابتدا با ستارگان کاراته وارد رقابت ها شده بود، «علی صوفی اغلو» کاتاروی ترکیه‌ای را نیز با خود همراه کرد. این ورزشکار، با رنکینگ چهار جهان دارنده مدال برنز المپیک توکیو، سه برنز جهان، چهار طلا، چهار نقره و دو برنز اروپا، با بیمه تعاون به توافق رسیده و روز پنجشنبه روی تاتامی سوپر لیگ به اجرای کاتا خواهد پرداخت.

444864