نظر بدهید/ انتظارتان از رییس کل جدید بانک مرکزی چیست؟

تصویر نظر بدهید/ انتظارتان از رییس کل جدید بانک مرکزی چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته گذشته رکوردشکنی‌های دلار سبب شد صالح‌ابادی، رییس کل بانک مرکزی از سمت خود خداحافظی کرده و سکان سیاست‌گذاری پولی و ارزی کشور به محمدرضا فرزین سپرده شود.

مهار تورم، ایجاد ثبات در نرخ ارز و قابل پیش‌بینی شدن بهای ارز و همچنین ایجاد شرایط دسترسی سهل شهروندان به تسهیلات بانکی و تامین مالی صنعت و ... همگی در حوزه وظایف رییس کل بانک مرکزی تعریف می‌شود .

سئوال اینجاست: شما از رییس کل جدید بانک مرکزی چه انتظاری دارید؟

کاربران عزیز پرسون می‌توانند دیدگاه خود را در بخش نظرات انتهای مطلب اعلام کنند.

444910

نظرات شما ( 4 نظر )

نعیمی |
سه شنبه 13 دی 140115:32
دزدی نکنه و به فکر دزدی هم نباشه
فاطمه بختیاری _فعال رسانه لی |
سه شنبه 13 دی 140111:59
ارائه راهکارهای موثر در تنظیم و کنترل تورم بدون فوت وقت و فرصت سوزی ،به درآمدهای نفتی بعنوان یک ذخیرگاه و امانت ایندگان نگاه شود نه اینکه ازیه طرف درامدحاصل شود و از طرف دیگر خرج شود اصلا بدانید درآمدنفتی نداریم بنوعی درامدحاصل آزتک محصولی فقط توجه نشود،جلوگیری ازچاپ اسکناس بدون پشتوانه ضربه ای مهلک است بر اقتصاد ،راهی را که دولت های پیش تجربه کردن و بی نتیجه مانده است را تکرار نکنید...با تشکر و آرزوی موفقیت فاطمه بختیاری _فعال رسانه ای
مدیرعامل نان صنعتی گلدانه روشن بیرجند |
سه شنبه 13 دی 140111:40
سلام ،لطفا از افرادی در بانکها استفاده کنید که حداقل قوانین بانکی و مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید را اجرا کنند،با تولیدکننده مثل متهم برخورد نکنند.تا کارآفرین نباشد کار و فضای تولید نیست.و هیچ اقتصادی بدون فضای کسب و کار سالم موفق نخواهد بود.سید علی میری کارشناس مدیریت صنعتی و آرش کارآفرینی. سپاسگزارم.
علی |
سه شنبه 13 دی 140110:45
انتظاری نداریم کلا از مسئولان انتظاری جز خداحافظی نداریم