بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​رئیس کل بانک مرکزی از تاکید رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات دولت به بانک صادرات ایران و دیگر بانک‌ها خبر داد و با بیان اینکه روند ساز و کار پرداخت بدهی دولت به بانک صادرات ایران در حال پیگیری است، گفت: وصول مطالبات بانک صادرات ایران از دولت را دنبال می‌کنیم.
مدیریت شعب استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی و زنجان در تازه ترین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس همراه بانک را در فروردین ماه سال جاری داشته‌اند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 748.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۱ ارز کاهش و ۲۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۶ ارز ثابت ماند.
امکانات متنوع و گسترده همراه بانک «بانک دی» که با نام تجاری «دی جت» شناخته می‌شود موجب رشد چشمگیر کاربران این اپلیکیشن شده است.
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری غالبا از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران اعلام کرد ، بیمه ایران در قالب مسئولیت های اجتماعی خود تمامی شرکت کنندگان داخلی وخارجی ، سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به صورت رایگان بیمه نمود.
امروز قیمت طلای 18عیار در بازار آزاد هر گرم یک‌ میلیون و 405 هزار تومان رسید.
پیرو مبادله تفاهم نامه میان بانک شهر و سازمان شهرداری ها در راستای ارائه و توسعه خدمات بانکی به شهرداری ها و دهیاری های کشور، کمیته سیاست گذاری و کارگروه اجرایی با حضور مدیران و کارشناسان بانک و این سازمان تشکیل می شود.