بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی تهران بزرگ از همراهی و همکاری و همچنین زحمات شبانه روزی روسای پلیس و کارآگان ویژه معاونت سرقت خاص پلیس آگاهی در راستای دستگیری سارقان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه و برقراری تامین نظم و امنیت، تشکر و قدردانی کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور دو اطلاعیه جداگانه هشدار سطح خارجی اعلام کرد که از عصر امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) تا روز جمعه ۲۰ خرداد وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در استان تهران و بعضی از استان‌ها مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
همزمان با سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ، آئین افتتاح ساختمان جدید شعبه سرپرستی استان البرز با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه رازی برگزار می‌شود.
شرکت بیمه تجارت‌نو برای مشتریانی که خودروهای کم تردد دارند، طرحی را در دست اجرا دارد که آن افراد می توانند از این طرح برای کاهش هزینه و بهره بردن از پوشش های بیمه‌های بدنه استفاده کنند.
مشتریان بانک پارسیان که سهامدار شرکت‌های بورسی هستند، می بایست نسبت به ثبت‌نام و معرفی حساب بانک پارسیان خود در سامانه سجام اقدام کنند تا امکان پرداخت سود سهام سنواتی آن ها از طریق سامانه مذکور فراهم شود.
در بازار سبزه‌ میدان امروز قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 8 میلیون و 520 هزار تومان معامله شد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: هدف از طراحی رمزریال در بانک مرکزی را تبدیل اسکناس به یک موجودیت قابل برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی (open money) دانسته و تأکید کرده بود: با این فرآیند پول دارای موجودیت هوشمند خواهد شد.
اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم پست بانک ایران دستورالعمل الزامات اجرایی تعیین سطح فعالیت اشخاص حقیقی فاقد شغل و اشخاص حقوقی غیر فعال بانک مرکزی ج.ا.ایران را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ کرد.
در پی خروج قطار مسافربری مشهد به یزد داود قاسم‌پور، مدیر عامل بیمه ملت ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه از آماده باش بیمه ملت برای بررسی ابعاد خسارت در قالب قرارداد فی‌مابین، با راه‌آهن جمهوری اسلامی خبر داد.