بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران، شعب موفق ارائه دهنده خدمات کارت مروارید و مروارید پلاس، براساس کسب عملکرد بالاترین نسبت کارت‌های مذکور صادره به کل کارت‌های اعتباری صادره شعبه در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، انتخاب و معرفی شدند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد و بر اساس آن نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۱۰ ارز ثابت ماند.
رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به اجرای سیاست های درست و مناسب برای اصلاح ترکیب سپرده ها و همچنین جذب منابع در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی از سوی شعب این بانک؛ از کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش درآمدهای کارمزدی در بانک شهر خبر داد.
بانک ملی ایران با هدف توانمندسازی اقتصادی اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه، همراه همیشگی سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده به طوری که سید مرتضی بختیاری رییس این کمیته با تاکید بر این مهم، بانک ملی ایران را به نمایندگی از طرف همه امدادگران و جامعه هدف کمیته امام خمینی (ره) و مددجویان کشور مورد قدردانی قرار داده است.
تمامی چک های تضمین شده از امروز سه شنبه 17 خردادماه سالجاری مجهز به شناسه صیادی 16 رقمی شدند و بانک ها موظف هستند در زمان صدور چک تضمین شده اطلاعات اینگونه چک ها را در سامانه صیاد ثبت و تایید کنند.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین سفر استانی خود در جمع کارکنان استان سیستان‌ و بلوچستان گفت: رئیس شعبه باید بر اساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسایی و مشتریان کلیدی را کرامت و حفظ کند و برای تحقق این هدف، شناخت مشتری و تسلط بر خدمات بانک، دو عامل راهبردی است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ699.9 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بر طبق آخرین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران، مدیریت شعب استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی و زنجان به ترتیب با 128، 58 و 33 درصد بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک را در فروردین ماه سال جاری کسب کرده‌اند