بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملام امروز با رشد بیش از ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شد.
معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران گفت: سال گذشته بالغ بر 185 هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی به مشتریان این بانک اعطا شده که از رشد 41 درصدی نسبت به سال 1399 برخوردار است.
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آیین گرامیداشت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی اظهار داشت: عملکرد مثبت بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌هاست و موفقیت این طرح، در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی کشور تحول مثبتی ایجاد خواهد کرد.
با تلاش های یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران برای تامین 70 درصد کاغذ مورد نیاز برای چاپ کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش، کتاب های سال درسی آینده با قیمت تمام شده پایین تری به دست دانش آموزان می رسد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در زمینه نسخه‌ الکترونیک با وجود پیشرفت قابل ملاحظه؛ هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و روند ارتقاء و تکمیل این طرح باید به سرعت تکمیل شده و در آینده نزدیک تمامی نسخ در بستر سامانه الکترونیک تجویز و پیچیده شوند.
بانک مرکزی در گزارشی، نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد و بر اساس آن نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر برنامه‌های محوری بیمه ایران در تحقق شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» ، از مجتمع معدنی چادرملو و شرکت کاشی عقیق که از بیمه گذاران عمده بیمه ایران استان یزد می باشند ، بازدید کرد.
سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در همایش مدیران در یزد، اظهار داشت: منابع انسانی ثروت اصلی شرکت هستند که با تمامی ظرفیت می بایست مورد توجه قرار گیرند.
مدیر عامل موسسه ملل در جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه ها که در روز پنجشنبه مورخ 19 خرداد ماه 1401 در مشهد مقدس برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام رضا علیه السلام محضر بقیه ا..الاعظم ،مقام معظم رهبری و همکاران خواستگاه و پیشینه موسسه ملل را حرم امام رئوف نامیدند و تصریح کرد اگر عنایات خاصه این حضرت و تلاش و کوشش همکارانم نبود هیچگونه توفیقی حاصل نمی شد و بالطبع دستاوردی اگر حاصل شده است عنایت و شفاعت امام مهربانیها و سعی و کوشش همکاران ولایت مدار بوده است بنابراین حضرت رضا (ع) همانگونه که تا این مرحله مارا یاری نموده اند در ادامه راه نیز حافظ این نام و آبروی تک تک ما باشند تا آیندگان نیز بهره مند از این جریان و حرکت با برکت باشند .
تا پایان فروردین ماه؛

سپرده بانکی 42.4 درصد رشد کرد

میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان فروردین ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته معادل ۴۲.۴ و ۴۸.۴ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات خبر داد؛

تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال 1401 این شرکت است.
فرهاد زیویار استاندار لرستان در دیدار با بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران از اقدامات پست بانک ایران برای ایجاد و توسعه باجه های بانکی روستایی این بانک استقبال و برحمایت مجموعه استانداری استان از آن تاکید کرد‌.