بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

طی حکمی از سمت مدیر عامل بانک شهر، “حسام حبیب اله” که مدیرعاملی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر را بر عهده دارد؛ به عنوان معاون فن آوری اطلاعات این بانک منصوب شد.
ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: از شرایط بحرانی کرونا کردیم، از این پس مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
ایده جدید وزارت اقتصاد درباره اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی، این روزها موجی از انتقادات و گلایه‌ها را در میان فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار ایجاد کرده است؛ تا جایی که حتی در روزهای گذشته دیده و شنیده می‌شد که برخی از کسبه در اعتراض به این طرح جدید وزارت اقتصاد، مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

گزارش حسابرسی نشده ای از دو خودرو ساز کشور منتشر شده که با وجود رشد هزینه های مالی و تورم تناسبی میان تولید محصول و بهره وری در این دو شرکت زیانده وجود ندارد.

مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

بیمه‌ تکمیلی فرهنگیان، رسالت اجتماعی بیمه دانا در قبال جامعه فرهیخته و فرهنگی است

در آستانه شروع فعالیت بیمه تکمیلی فرهنگیان، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و در خصوص روند اجرایی ثبت‌نام فرهنگیان، تعهدات بیمه تکمیلی و ظرفیت مراکز درمانی فرهنگیان بحث و تبادل‌نظر شد.
رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت: با وارد کردن معاملات توافقی ارز در بازار متشکل ارزی و تمایل خیل عظیمی از صادرکنندگان برای وارد کردن منابع ارزی‌شان به این بازار پیش‌بینی می‌کنیم که بازار ارز آرامش و ثبات بیشتری پیدا کند.
مدیر بیمه رازی شعبه استان البرز در چهل و یکمین سه شنبه پاسخگویی:

تاثیر قابل توجه چرخش استراتژیک بر عملکرد شعب

مدیر استان البرز شرکت بیمه رازی اعلام کرد مطابق رهنمود و تاکید دکتر جباری مدیر عامل محترم شرکت بیمه رازی درراستای چرخش های استراتژیک ، ایجاد تحول در شرکت و نهادینه کردن کیفیت خدمات به خصوص در سطح استان های مهم در دستور کار قرار دارد که این امر تاثیر قابل توجهی بر عملکرد شعب داشته است.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۹۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۲۵۵ هزار میلیارد ریال از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور 56/64 درصدی سهامداران این بانک برگزار و صورت‌های مالی «وتجارت» به تصویب سهامداران این بانک بزرگ بورسی کشور رسید.
رییس هیات مدیره بانک ملت از برگزاری موفق مجامع عادی سالیانه و فوق العاده این بانک به عنوان نخستین بانک مشمول اصل 44 قانون اساسی، با حضور اکثریت سهامداران خبر داد و از مراجع نظارتی و سهامداران بابت حمایت از فعالیت های این بانک قدردانی کرد.
بر اساس انتشار گزارش عملکرد بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" درتاریخ 25خرداد1401 در کدال، این‌طور به نظر می‌رسد که این شرکت سودی خالص در عملکرد سال 1400 خود به ثبت رسانده است که این سود نسبت به سال1399 رشد 63درصدی را نشان می‌دهد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: شهرداری‌ها مطالبات متعددی از دولت دارند که مقرر شد با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی و محوریت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی موضوعات پیگیری شود.
معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ تاکنون ۹۰ درصد بانک‌های کشور که ۸۵ درصد خودپردازها را در اختیار دارند توانسته‌اند خدمات چک را از طریق خودپردازهای خود به مردم ارائه کنند.
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله می شود.