رئیس کل بیمه مرکزی در هفتمین نشست سه شنبه های نوآورانه:

حضور حداکثری صنعت بیمه در کنار آسیب دیدگان زلزله اخیر تسکین بخش آلام آنان خواهد بود

شناخت دقیق نوآوران و گردانندگان شرکت های دانش بنیان از ماموریت ها و قابلیت های صنعت بیمه، می تواند مسیر خدمت رسانی را هموار کرده و زمینه پیوند این دو مجموعه را فراهم سازد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس مجید بهزادپور که در پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه سخن می گفت، با تبریک مناسبت های پیش رو، اظهار داشت: اعتماد مردم به صنعت بیمه در سایه تنوع بخشی به محصولات، اصلاح فرایندهای بیمه گری، فرهنگسازی، تسهیل گری و ارائه محصولات نوین، شکل می گیرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از دو طرح جدید و دیجیتال محور شرکت بیمه کارآفرین ابراز رضایت کرد و افزود: توسعه رشته بیمه زندگی از راهبردهای اصلی نهاد ناظر صنعت است که علاوه بر اهمیت آن در افزایش ضریب نفوذ بیمه، از جمله تکالیفی است که در قوانین بالادستی نسبت به آن تاکید شده است.

رئیس شورای عالی بیمه از رشته بیمه های زندگی به عنوان حلقه محکم اتصال بین مردم و صنعت بیمه یاد کرد و گفت: بازدهی مناسب بیمه های زندگی و ظرفیت های متنوع آن در رشد رفاه اقتصادی و اجتماعی آن می تواند در ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور نیز نقش مهمی را بر عهده داشته باشد.

مهندس بهزادپور در این راستا از اصحاب رسانه خواست تا با تبیین ابعاد گوناگون بیمه های زندگی، آحاد جامعه را برای بهره مندی از آن تشویق و ترغیب کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص زلزله اخیر شهرستان خوی از حضور حداکثری شرکت های بیمه در محل حادثه و خدمات رسانی سریع به زیاندیدگان، تصریح کرد: علاوه بر ایفای تعهدات قانونی صندوق حوادث طبیعی ساختمان، شرکت های بیمه ای نیز خدمات تکمیلی را انجام داده و نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود نیز متعهد خواهند بود.

وی از دستاوردهای متنوع نوآورانه در صنعت بیمه خبر داد و تصریح کرد: توقف قطار دیجیتال سازی و نواورانه امکان پذیر نیست و صنعت بیمه با تمام قوا از این سرمایه عظیم ملی صیانت خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان ضمن تاکید بر ارتباط مستمر صنعت بیمه و محافل دانشگاهی از متخصصان و نوآوران خواست تا با نقد و ارائه راهکارهای علمی به رشد سرمایه های گرانسنگ بیمه ای کمک کنند.

شایان ذکر است در پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه، دستاوردهای جدید صنعت بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.

460638