بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که در خصوص دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق «سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات» بانک مرکزی اقدام کنند.
در جریان سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات بانک مسکن برای کمک به قشر آسیب‌پذیر

بانک مسکن طی اقداماتی جداگانه به میزبانی از مدیران اداره کل راه و شهرسازی اســتان؛ برپایی دو میز خدمت در اداره کل راه و شهرســازی و اداره کل اقتصاد و دارایی و همچنین دیدارهای جداگانه با مسوولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت.
بیمه تعاون قصد دارد ماهانه بین همراهانی که پیج اینستاگرام را فالو دارند و خرید بیمه نامه انجام می دهند به قید قرعه یک دستگاه گوشی هوشمند هدیه بدهید.
سرپرست بانک توسعه تعاون بیان کرد: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.
سید حسن شهرستانی مدیر کل گروه مشاوران در این خصوص اظهار داشت: تالار گفتگو، فضایی صمیمی برای طرح نقطه نظرات و سئوالات و انتقال تجارب کاری و بیمه ای، بیان مشکلات و مسائل مختلفی است که همکاران با آن مواجه هستند.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد؛

احداث و تحویل 29 مدرسه تا پایان 1400

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس بیان داشت: تا پایان سال گذشته در مجموع 29 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش" در مناطق کمتربرخوردار کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.
محمدرضا فرزین در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه ۲ با بیان اینکه بدهی دولت به بانک ملی ایران انباشته شده و وصول آن می‌تواند گره از بسیاری مشکلات بگشاید، اظهار کرد: این موضوع در حضور رئیس جمهور مطرح شده و ایشان نسبت به حل موضوع قول مساعد داده‌اند.
مدیرعامل بیمه دانا به همراه تعدادی از مدیران ارشد این شرکت در روز دوم تیرماه 1401 با همکاران و نمایندگان استان گلستان دیدار و گفت و گو کرد.
آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک گردشگری برگزار شد؛

مدیرعامل جدید بانک گردشگری: خدمات غیرحضوری با نگاه جامع‌نگر گسترش می یابد

مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حد ممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد در بازه زمانی دو دهه گذشته تاکنون 83 طرح بزرگ صنعتی و معدنی و امسال نیز 35 طرح دانش بنیان در استان فارس توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک خبر داد:

دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید صادر شد

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد ۶۱ فقره قرارداد و صدور دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.