همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد بیمه پاسارگاد برگزار شد

همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد با حضور نمایندگان عمومی، مدیران و نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه استان، در سالن همایش مجتمع فرهنگی رفاهی غدیر در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
تصویر همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد بیمه پاسارگاد برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این همایش رضا زیارتی مدیر منطقه ۱۴به ایراد سخنانی در مورد صنعت بیمه، تأکید بر رقابت و فروش سالم جهت ارائه خدمات پس از فروش با رضایت حداکثری، شرایط و ویژگی های یک انسان توسعه یافته جهت رسیدن به یک جامعه توسعه یافته، چشم انداز آتی و… پرداخت.

همچنین ایشان با اختصاص زمانی به مبحث پرسش و پاسخ، انتقاد یا پیشنهاد از نمایندگان درخواست شد تا موارد مدنظر را مطرح نموده و در انتها به تمامی سئوالات و انتقادات پاسخ داده شد.

در ادامه همایش، کسری اسلامی مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه کد ۸۳۲۸، محمد امیر احسان فر نماینده کد ۴۴۸۵ و سید محمد امین بیدکی نماینده کد ۳۵۵۵ در خصوص علل موفقیت های خود، راهکارهای جذب پرتفوی مناسب به ویژه در زمینه بیمه های عمر و تأمین آتیه، راهکارهای موفقیت و همچنین برخی از ویژگی ها و مزیت های شرکت بیمه پاسارگاد مباحثی را مطرح نمودند.

در بخش پایانی برنامه اسامی نمایندگان برتر، حائز بالاترین امتیاز و نمایندگان شایسته تقدیر بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۰اعلام و با اهدای لوح تقدیر و تندیس توسط مدیر منطقه قدردانی شد.

460688