بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «منحنی دوم؛ ارزش آفرینی پایدار» به میزبانی شعبه تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 187 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 11 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 12 میلیون و 600 هزار تومان است.

در حالی که در ۴ ماهه اول سال گذشته رشد مانده تسهیلات اعطایی به ۱۶.۵ درصد رسیده بود، رشد این متغیر در ۴ ماهه اول امسال در سطح ۵.۳ درصد کنترل شده است که بیانگر نتیجه بخش بودن سیاست کنترل ترازنامه بانک‌ها است.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان جنوبی با اشاره بر اهمیت بیانات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، بر توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان، سرمایه گذاری هدفمند در جهت افزایش تولید و بالا بردن بهره وری واحدهای تولیدی با توجه به پتاسیل ها و ظرفیت های بالای این استان تاکید کرد.
اولین نشست تخصصی مشتریان بانک صنعت و معدن با مدیر استانی این بانک و واحد کالایی کارگزاری آن در آخرین هفته مرداد ماه سال جاری با هدف ایجاد تعامل و همکاری دو سویه و گسترش روابط بین مجموعه‌ها برگزار شد.
معاون بازاریابی بیمه ملت مطرح کرد:

همیار راهی برای توانمندسازی شبکه فروش

امیر حسین قربانی معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت در گفت‌و‌گویی با اشاره به آغاز به کار جشنواره همیار که از یکم شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره همزمان با آغاز هفته دولت شروع به کار می‌کند و چند منظوره طراحی شده است بطوریکه هدف اصلی از برگزاری آن ارتقای توانمندی فروش نمایندگان و در کنار آن  بهبود وضعیت سبد پرتفوی است.
وزیر اقتصاد در مجمع عادی و عمومی سالیانه بانک ملی ایران با بیان اینکه از زمان تغییر فرمان مدیریتی در بانک ملی ایران، خروجی و شاخص های بانک نیز شروع به تغییر جهت کردند، گفت: بانک ملی ایران ویترین و پیشانی بانک هاست و باید در مسئله اصلاح چهره و تصویر عملکرد بانکی، مجموعه ای از خدمات را به نمایش بگذارد. به عبارتی، این بانک به تنهایی آنقدر موج بلندی ست که بتواند تمام خواست های نامناسب و تهدیدکننده شبکه بانکی را اصلاح کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در مجمع عمومی و عادی سالانه بانک ملی ایران ورود این بانک به بخش سرمایه گذاری در حوزه انرژی، ایجاد شعب بانکداری شرکتی، توسعه شعب دانش بنیان در سراسر کشور به عنوان اولین شعب تخصصی این شرکت ها، کاهش و بهبود ناترازی نقدینگی بانک، رشد سودآوری و توسعه بیش از پیش فعالیت های ارزی را از محوری ترین اقدامات این بانک عنوان کرد.
بانک سینا در گزارش فعالیت ماهانه خود که منتهی به تیرماه ۱۴۰۱ است، مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مبلغی بالغ‌بر ۵۱۵ میلیارد تومان بود، همچنین طی ۴ ماهه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۹۸۱ میلیارد تومان بود.
به منظور تکمیل نیروی انسانی:

بانک سینا استخدام می کند

بانک سینا به منظور تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان با انجام مصاحبه‌های تخصصی و عمومی دعوت به همکاری می‌کند.