بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

برای تامین وثایق تسهیلات درخواستی از سوی شرکت های دانش بنیان

قرارداد بانک ملی ایران با 10 صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی

بانک ملی ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان، سبد وثایق و تضمین های قابل قبول برای اخذ تسهیلات توسط این شرکت ها را متنوع کرد.
همزمان با ایام گرامیداشت روز پزشک مطرح شد:

چرا بیمه درمان تکمیلی خانواده انفرادی؟

با افزایش آگاهی عمومی جامعه از بحث سلامت و بیشتر شدن سهم هزینه های درمانی در سبد خانواده ها، توجه اقشار مختلف جامعه به انتقال این ریسک به شرکت های بیمه جلب شده است.
مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) در آغازین روز از هفته دولت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیران ارشد بانکی و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور رونمایی می شود.
شرکت سهامی بیمه ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی زائرانی که به صورت آزاد و خارج از کاروان های تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به صورت گروهی یا انفرادی به عتبات عالیات سفر می کنند را بیمه می کند.
یکم شهریور ماه، سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا بزرگ دانشمند، طبیب برجسته و نامدار ایرانی و روز پزشک می باشد، به همین مناسبت شرکت بیمه آسماری به همراه شریک تجاری خود شرکت کمک رسان ایران، قدردان زحمات تمامی پزشکان کشورمان می باشد.
در آستانه آغاز هفته دولت، سامانه "محچک" یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.
بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌‌های اجتماعی و کمک به رفع فقر در جامعه، در پنج ماهه ابتدای سال جاری تعداد 25 هزار و 452 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ یازده هزار و 728 میلیارد ریال پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از سه برابر رشد داشته است.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت از امروز به مدت دو هفته خبر داد.
به مناسبت هفته دولت، معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و همچنین مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از میز خدمت شعب مرکزی ورامین، هفده شهریور و شهدای تهران بازدید کردند.
در آستانه آغاز هفته دولت، سامانه محچک یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.
بانک مرکزی امروز، ‌سه‌شنبه (اول شهریور)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز افزایش و نرخ ۲۷ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم اختتامیه دوره آموزشی بانکداری دیجیتال ویژه معاونان ادارات ستادی، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران بانک که به مدت سه روز  از 29 تا 31 مرداد برگزار شد، با اشاره به اینکه معاونان باید به مسائل و دانش بانکی روز اشراف کامل داشته باشند، گفت: پست بانک ایران بخش عمده موفقیت خود را مدیون معاونان ادارات ستادی و اجرایی است و شما در آینده سکان‌دار حوزه کاری خود خواهید بود و بر اساس شایسته سالاری در جایگاه بهتر قرار می‌گیرید.