بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران:

همزمان با روز باجه‌های بانکی، از 193 باجه برتر تجلیل می‌شود

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک از برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت روز باجه‌های بانکی در روز سوم شهریور خبر داد و گفت: در این مراسم از ١٩٣ باجه بانکی برتر تجلیل، سه باجه خدمات بانکی روستایی افتتاح و از هشت خدمت جدید برای باجه‌ها رونمایی می‌شود.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشر خدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: افرادی که به عنوان ناظر تعیین می‌شوند باید یک دوره آموزشی بگذرانند، پس از احراز شایستگی‌ها برای انجام این کار به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران حجم تسهیلات اعطایی این بانک به شرکت های دانش بنیان را در سال گذشته 15 هزار و 905 میلیارد ریال اعلام کرد که 462 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.
با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و در راستای توسعه فرهنگ بیمه و همچنین به مناسبت هفته دولت، صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه از تاریخ ۲۹ مرداد تا پایان روز ۱۱ شهریور امسال به مدت ۲ هفته بخشیده می‌شود.
آیین قرعه‌کشی دوره اول " سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان " صبح روز دوشنبه 3 مردادماه سال جاری با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه، برگزار و 11 برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی شدند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

توافق دولت و مجلس برای اصلاح نظام بانکداری

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور خبر داد و گفت: مجلس برای برداشتن گام دوم اصلاحات ساختاری در نظام بانکداری مصمم است.