بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بیمه‌ تعاون در نظر دارد هرماه از بین همراهانی که پیج رو فالو دارند و از بیمه تعاون بیمه‌نامه تهیه کردند به قید قرعه یک گوشی هوشمند هدیه بدهد.
با اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور صورت گرفت؛

وصول بخشی از مطالبات معوق بانک ملی ایران

تا پایان سال گذشته 2106 میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک ملی ایران با اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، وصول شد.
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان در شهر رشت مطرح کرد:

عبور حق‌ بیمه تولیدی پنج ماهه بیمه دانا از مرز 10 هزار میلیارد تومان

مدیرعامل بیمه دانا ضمن تبیین سیاست‌های ابلاغی و انتظارات از کارکنان شرکت، بر ضرورت اعتماد مدیران به نمایندگان و شبکه فروش تأکید کرد.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت از امروز به مدت دو هفته خبر داد.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
بانک آینده با انواع طرح‌های تسهیلاتی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این بانک «طراوت» نام دارد که متقاضیان وام خرید کالا امکان دریافت آن را دارند. وام 70 میلیونی این طرح به دارندگان سپرده بلندمدت تعلق می‌گیرد.
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: قانون بانک مرکزی قطعا نیاز به اصلاحات واقع‌بینانه دارد که موجب استقلال عملیاتی همراه با اقتدار و صیانت اجرا در نظارت شود.