بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران:

یکی از مبناهای مورد نیاز نظام تولید و صنعت کشور است

عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت این بانک در بخش محصولات نوین گفت: سامانه سککوک (تامین مالی زنجیره ای) یکی از مبناهای مورد نیاز نظام تولید و صنعت کشور است.
تأمین مالی 5 هزار میلیارد ریالی در طرح آب رسانی غدیر؛

گام بلند بانک پارسیان برای رفع محرومیت از چهره خوزستان

طرح ابر پروژه آبرسانی غدیر به منظور تامین آب شرب قریب به 4.7 میلیون نفر از جمعیت استان خوزستان، با مشارکت بانک پارسیان و به‌دست توانای متخصصین،مهندسان و کارگران به‌صورت جهادی در مدت 10 ماه به بهره‌برداری رسید.
پس از 9 سال با تسهیلات بانک صنعت و معدن

طرح راکد نوش افرا در استان کهگیلویه و بویر احمد احیا شد

طرح آب معدنی نوش افرا پس از 9 سال رکود با تامین مالی بانک صنعت و معدن احیا و با حضور معاون وزیر صمت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مدیر کل سازمان صمت، مدیر بانک صنعت و معدن استان و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.
بانک ایران زمین در نظر دارد اموال و تجهیزات رایانه ای مستهلک خود را به صورت یکجا از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جمع مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه بر افزایش میزان بهره‌وری در این سازمان تاکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه ما در سازمان تامین اجتماعی موظف به افزایش سطح رضایتمندی از خدمات ارائه شده هستیم.
از سوی اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم پست بانک ایران؛

ابلاغ شرایط برداشت از سپرده برای مشتریان زیر ١٨ سال

اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم پست بانک ایران با صدور بخشنامه ای شرایط برداشت از سپرده برای مشتریان زیر ١٨ سال را به شعب بانک در سراسر کشور اعلام کرد.