بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیسی « توقف رشد نقدینگی و مدیریت خلق پول » را مأموریت مهم بانک مرکزی اعلام کرد و افزود: نقدینگی اگر با مدیریت به سمت تولید هدایت شود نگران‌کننده نیست، اما اگر به سمت سوداگری در بازار حرکت کند تبعات ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.
«سید رضا حسینی» معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به واسطه حضور نیروهای جوان، فعال و با انگیزه خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه داده است.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسماری با تاکید بر این که بازار بیمه ایران باید به سمت تخصصی و رشته ای شدن حرکت کند گفت: بیمه گران ایرانی به جای پرداختن به همه رشته های بیمه ای، باید بر یک رشته خاص متمرکز شوند.
در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی که باهدف تقدیر از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و با حضور اعضای هیات امنا و رئیس کمیته امداد امام (ره) ، مدیران بانک مرکزی و بانک‌های مختلف برگزار شد، از بانک پارسیان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات 120 میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌‍‌بگیران، زمینه‌ی حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم آورد.
در حالی ۲۶ بانک و موسسه اعتباری عملکرد چندانی در پرداخت وام به طرح نهضت ملی مسکن ارایه نکرده‌اند که طبق اعلام مسئولان سهمیه ۶۳ هزار میلیارد تومانی بانک مسکن رو به اتمام است.
عضو هیات مدیره همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد:

درخشش عملکرد مالی بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن، همزمان با گرامی داشت هفته دولت، جزییات و دستاوردهای درخشان بانک در حوزه مالی را تشریح کرد.
بانک توسعه تعاون اقدامات خوبی را در حمایت از تعاونی‌ها انجام داده است با این وجود این بانک، نیازمند حمایت دولت است تا بتواند حمایت‌های بیشتر و کامل‌تری را به تعاونی‌ها ارائه کند