رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک ملت بازدید کرد

مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی از اداره کل روابط عمومی بانک ملت بازدید کرد.
تصویر رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک ملت بازدید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر مهدی محمدی در این بازدید که در حاشیه ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی این بانک، صورت گرفت از واحدهای مختلف اداره کل روابط عمومی دیدن کرد و با کارشناسان این واحدها به گفت و گو نشست و فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به آنان تبریک گفت.

وی در این بازدید که با همراهی حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت انجام شد، از بانک ملت به عنوان بانکی تاثیرگذار و مهم در اقتصاد کشور نام برد و با اشاره به مدیریت پرتلاش و پرتکاپوی این بانک، همراهی روابط عمومی با مدیریت را در این بانک مورد ستایش قرار داد و افزود: بی تردید در بانکی که شبانه روز در حال تلاش برای خدمات دهی به اقتصاد کشور است کار روابط عمومی نیز بسیار دشوارتر و حساس تر خواهد بود.
دکتر محمدی در عین حال از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در روابط عمومی بانک ملت اظهار رضایت کرد و گفت: امیدواریم که این تلاش ها در سال جاری پررنگ تر و دارای اثرگذاری بیشتری در حوزه اطلاع رسانی فعالیت های نظام بانکی کشور و به ویژه بانک بزرگ ملت باشد.
وی افزود: بانک ملت همواره در حوزه تبلیغات و رسانه متمایز عمل کرده است.
حمید یادروج، مدیرکل روابط عمومی بانک ملت نیز با قدردانی از حضور رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این اداره کل اظهار امیدواری کرد که این مجموعه بتواند همراستا با سیاست های اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دولت سیزدهم، گام های بلندی را در راستای شناساندن ظرفیت های بالای نظام بانکی کشور بردارد.

485433