بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن، استمهال یکساله را از اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار خواستار شد تا این شرکت بتواند برای برون رفت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت، برنامه های خود را به صورت کامل اجرایی کند.
مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران با بیان این که شعب این بانک در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان های مرزی غرب کشور آماده ارائه گسترده خدمات مطلوب و شایسته به زائران عتبات عالیات است، اظهارداشت: با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای غربی کشور، شعب بانک ملی ایران در پنج استان مرزی غرب کشور، هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب و گسترده به زائران را ارائه می دهند.
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارائه خدمات و رفاه حال بیمه گزاران گرامی در ایام اربعین حسینی (ع) در راستای گسترش خدمت رسانی و ارزیابی خسارت اتومبیل تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه آماده خدمت رسانی ویژه به هموطنان گرامی در شهرهای مرزی می باشد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ملت شریف ایران، ذی نفعان، همکاران، سهامداران، مشتریان، بازنشستگان، مسئولان باجه های بانکی روستایی و خانواده بزرگ پست بانک ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، اجرای طرح تفویض اختیار را یکی از ابزار‌های ضروری برای افزایش بهره وری و انجام وظایف شرکت در برابر ذی نفعان بیمه ایران، به عنوان یک سازمان گسترده برشمرد و گفت: تفویض اختیار واگذاری وسپردن قدرت اجرایی و تصمیم گیری مدیران به رده های پایینی سازمان برای انجام کارها به‌جای مدیران است و با اجرای این طرح، همکارانی که قدرت اجرایی به آنها اعطا شده، قادر به انجام فعالیت‌های خاصی می گردند که اغلب توسط مدیر یا سرپرست به او محول می گردید.
مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی گفت: قرض‌ الحسنه موجب پویایی اقتصاد می‌شود. عقد قرض‌الحسنه در مقابل بانکداری بین‌الملل ایستاده، چرا که در بانکداری متعارف قبل از سال ۱۳۶۲ فقط به نیازهای مصرفی یا سرمایه‌گذاری از طریق وام با بهره پاسخ داده می‌شد، در حالی که در بانکداری اسلامی اعطای وام برای هر کدام از نیازهای اساسی در قالب یک عقد است.
دکتر موسوی با اشاره به یکی از مواردی که براساس گزارش درونی و در رصد با همکاری مؤثر و خوب دستگاه‌های نظارتی مورد شناسایی قرار گرفته بود، گفت؛ الحمدالله در جهت برخورد قضایی با این تخلفات و اتهام فساد، در روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان گفت: برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حرکت به سمت مزد خدمت است تا این کارمزد چهار درصد را نیز از مشتریان دریافت نکند؛ بلکه در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد، مزد دریافت کند که این طرح به نفع مشتریان خواهد بود.
در وبینار پیامدهای اقتصادی سالخوردگی جمعیت که از سوی مؤسسه عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی و با حضور دکتر محمد جواد محمودی مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس کمیته مطالعات پایش سیاست‌های جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به ریاست دکتر شکیبا محبی‌تبار مشاور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده برگزار شد؛ مهم‌ترین تبعات اقتصادی سالمندی جمعیت و تأثیرات آن بر صندوق‌های بازنشستگی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک تاکید کرد:

ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران با تبیین فرمایشات رهبر فرزانه، بر ضرورت نگاه به داخل و نقش بانک ها در تقویت اقتصاد و جهش تولید تاکید کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی جدید از پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و از دستگیری افرادی جدید در این پرونده خبر داد.
بیشترین قیمت ثبت شده برای لیر ترکیه ۱۷۳۰ تومان و کمترین قیمت ۱۷۳۰ تومان است.
شرکت بیمه تجارت‌نو به منظور تشویق شبکه فروش و ‌ترغیب مشتریان به بهره برداری از خدمات متنوع این شرکت، طرح پاییز رویایی را برگزار می کند.