بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

موکب هیئت خادمین حضرت زهرا(س) توسط کارکنان بانک ملی ایران در اداره امور شعب استان ایلام ،از 14 شهریور ماه جاری در پایانه مرزی مهران دایره شده و در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.
بانک پارسیان در راستای عمل به بندهای تبصره 16 قانون بودجه 1401 و همگامی باسیاست‌های دولت طی 5 ماه امسال، بیش از 10،040 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری ، اشتغال‌ زایی روستایی و ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
شعبه خبرنگار بانک اقتصادنوین در تهران که پیش‌ازاین به‌منظور انجام عملیات بازسازی به محل موقت منتقل‌شده بود، در محل قبلی آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان گرامی است.
گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت بیمه «ما» (سهامی عام) برای افزایش 60 درصدی سرمایه فعلی خود در حالی روانه کدال شده که جزییات این گزارش حاکی از توسعه فعالیت های اتکایی در این شرکت چابک دارد.
طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه برای دارندگان حساب‌های تجاری به صورت غیرحضوری از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین، این میزان برای برداشت و انتقال وجه در ماه به صورت غیرحضوری به ۳ میلیارد تومان رسید.
مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با تقدیر از زحمات و اقدامات همکاران داوطلب این بانک برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور، گفت: این مهم را توفیقی بزرگ و افتخاری ارزشمند برای خانواده بانک شهر می دانیم.
بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل و کمک به ازدواج جوانان و ترویج سنت حسنه ازدواج، پرداخت وام ازدواج را از مهم ترین سیاست‌های اعتباری خود می داند.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.