بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، روز جاری در تماس تلفنی با رضا اطری همکار بانک و مسئول باجه بانکی روستای شیرا از توابع شهرستان بابلسر کسب مقام نائب قهرمانی و مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی جهان – صربستان (بلگراد 2022) را به وی تبریک گفت.
بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 12 ارز افزایش و نرخ 25 ارز کاهش یافت. نرخ 9 ارز ثابت ماند.
با حضور عضو هیات مدیره بانک مسکن در روستایی از توابع شیراز روی داد؛

افتتاح بیستمین مدرسه شهدای بانک مسکن

بیستمین مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای «خانه خمیس سفلی» در دهستان «سیاخ دارنگون» از توابع شهرستان شیراز با حضور علی کمالی عضو هیات مدیره افتتاح شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حرکت مدیریتی در بانک دی مثبت و درخور تقدیر است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مدیرعامل بانک دی در جهت بهبود روند و کاهش مشکلات عدیده این بانک تقدیر کرد.
در شرایطی که سود بین بانکی با تداوم روند افزایشی خود در هفته‌های اخیر دوباره به نرخ ۲۱ درصد نزدیک شده است، رئیس کل بانک مرکزی می‌گوید که سیاست این بانک برای سود بین بانکی این است که این نرخ نوسانات زیادی نداشته باشد.
در حالیکه برخی از بانک‌ها به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که با توجه بخشنامه بانک مرکزی تغییراتی در شیوه محاسبه هزینه پیامک بانکی ایجاد شده است، بانک مرکزی اعلام کرد: هیچگونه بخشنامه مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک‌ به مشتریان نداده است.
مدیر بانکداری تجاری و شخصی اعلام کرد:

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه

مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بدون تأخیر مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در قالب طرح دارویار و همکاری جدی و مؤثر سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: تأمین‌اجتماعی ماهیانه حدود 1100 میلیارد تومان به داروخانه‌های طرف قرارداد پرداخت می‌کند.
به منظور تکریم و تامین رضایتمندی مشتریان، در دومین برنامه از تعامل با مشتریان، عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک‌ سینا در گفت‌گوی تلفنی پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی خواهد بود.
بانک کشاورزی همزمان با آغاز سال زراعی جدید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی طرح های تولیدی و همچنین مساعدت با بدهکاران این بخش ، طرح ویژه« وصول مطالبات برای حمایت از تولید» را اجرا می کند.