بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یک مقام بانک مرکزی با اشاره به افزایش تعرفه پیامک بانک‌ها توسط اپراتورهای مخابراتی در سال۱۴۰۱ گفت: تعرفه ارسال پیامک ارسالی بانک‌ها توسط اپراتورها به‌طور میانگین به‌ازای هر پیامک حدود ۶۰تومان شده است و بانک‌ها فقط اجازه دارند ۳۰تومان علاوه‌بر تعرفه اپراتورها کارمزد از مشریان دریافت کنند.
مدیرعامل پست بانک ایران از فروش معادل ۷۴۳ هزار ۲۰0 دلار برابر با ۲۱۹ میلیارد ریال ارز زیارتی به زائرین اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: از ۱۴ تا ۲۵ شهریور ماه ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر در ۵۰ شعبه و باجه بانکی روستایی فروخته شده است.
دفتر آموزش و پژوهش شرکت سهامی بیمه ایران با هماهنگی مدیریت بیمه های اموال ،کارگاه آموزشی بیمه‌ ‌های مهندسی را برای مدیران ، کارکنان و کارشناسان به مدت دو روز از بیست ودوم تا بیست وسوم شهریور ماه سال جاری در مرکز فرهنگی آموزشی ایران زمین برگزار کرد.
مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل در خصوص عملکرد این حوزه اظهار داشت: مدیریت بیمه های حمل و نقل و مسئولیت از نظر تعداد و انواع رشته های بیمه ای بسیار پرتنوع است. بیمه های کشتی و هواپیما و زیان همگانی، حمل کالا و مسئولیت، معاونت های زیر مجموعه این مدیریت است که هر کدام از این معاونت ها، خدمتی کاملاً مجزا ، مختلف و متفاوت ارائه می نمایند .
نشست دو جانبه میان مدیران شرکت ایروف با سابقه 35 ساله در زمینه تولید مفتول های صنعتی و شرکت بیمه «ما» با موضوع بررسی همکاری های جدید و تمدید قرارداد ارائه خدمات بیمه ای در فضایی صمیمانه برگزار شد.
با حضور دکتر «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی و دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان سازمان انرژی اتمی امضا شد.
مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شد که روی زندگی و اقتصاد کشور تاثیر قابل توجهی دارد.
امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران۲۸,۸۰۳ (بیست و هشت هزار وهشتصد و سه تومان) اعلام شده است.