بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نرخ ارز در صرافی ملی و نرخ رسمی ۴۶ ارز اعلام‌ شده توسط بانک مرکزی، نشان‌دهنده افزایش نرخ هفت ارز، کاهش قیمت ۳۲ ارز و ثبات قیمتی در هفت نرخ دیگر است.
معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران تاکید کرد:

بازنگری پروژه های بانک با مضامین استراتژیک

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های راهبردی بانک یکی از اهداف مهم ماست، گفت: این پروژه ها با مضامین استراتژیک بانک در حال بازنگری هستند.
شعب «فلکه دوم نیروی هوایی» تهران و «نهارخوران» گرگان به‌منظور انجام عملیات بازسازی از امروز یک‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ به محل موقت منتقل شدند.
قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان رضوی ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب در جلساتی جداگانه ، با فعالان اقتصادی و همکاران این اداره امور شعب دیدار کردند.
بیمه‌ شدگان اجباری با پرداخت حق بیمه توسط کافرمایان بیمه می‌شوند، اما بیمه‌شدگان با ماهیت اختیاری از جمله زنان و دختران راسا مبادرت به بیمه‌پردازی می‌کنند. تامین امنیت اقتصادی زنان به خصوص در دوران پیری (دریافت مستمری) و از کارافتادگی، از مزایای بیمه برای زنان است.
با افزایش سن و نزدیک شدن به دوران سالمندی بالطبع نیاز به بیمه و خدمات درمان افزایش می‌یابد و دریافت این خدمات با هزینه‌هایی که نزیک به جیب شهروندان باشد از نیازهای ضروری در دوران پیری محسوب می‌شود.
امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران ۲۸,۷۵۳ (بیست و هشت هزار وهفتصد و پنجاه و سه تومان) اعلام شده است.
رئیس اداره آموزش بیمه «ما»، از برگزاری دوره های حرفه ای و جامع مدیریت و نظارت پیشرفته بازاریابی و فروش در قالب کارگاه های تخصصی برای نمایندگان استان های اذربایجان شرقی، اذربایجان غربی و اردبیل خبر داد.
در نشست تخصصی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) با معاون ارزی بانک مرکزی، راه‌های تسهیل تجارت خارجی و استفاده از روش‌های نوین پرداخت در حوزه بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی آگروفود

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از غرفه گروه صنعتی مینو

مدیرعامل شرکت بیمه البرز با حضور در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته "آگروفود" از غرفه گروه صنعتی مینو بازدید و با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این هلدینگ دیدار و گفت و گو کرد.