تقدیر از فاتحان سوپرلیگ کاراته بیمه تعاون

از فاتحان سوپرلیگ کاراته بیمه تعاون با حضور رئیس فدراسیون کاراته تقدیر شد.
تصویر تقدیر از فاتحان سوپرلیگ کاراته بیمه تعاون

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم سوپرلیگ کاراته شرکت در خاتمه هفدهمین دوره به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها شناخته شد. بر این اساس طی مراسمی با حضور سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، محسن آشوری، نائب رئیس فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی و یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت از تمام اعضای تیم بیمه تعاون اعم از کادر فنی و کاراته کاران، تقدیر صورت پذیرفت.

در این مراسم، مدیرعامل بیمه تعاون بر تقویت تعامل با سایر شرکت ها و بنگاه ها برای حضور در سوپرلیگ کاراته و تقویت این رشته ورزشی تأکید کرد؛ او ضمن اشاره به سوابق حمایتی خود از رشته های گوناگون ورزشی، حمایت از ورزش های رزمی را اولویتی برای توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی با توجه به مولفه های اتحاد، همدلی و استقامت این رشته دانست.

گفتنی است به تازگی 4 کاراته کای بیمه تعاون در بخش کمیته و 3 کاراته کای بیمه تعاون در بخش کاتا موفق به راه‌یابی در اردوی تیم ملی شدند.

همچنین کاراته کاهای بیمه تعاون مجموعاً توانستند در سال 1401 به افتخارات زیر دست پیدا کنند:

- کسب مدال نقره توسط بهمن عسگری کاراته کای ملی پوش بیمه تعاون در مسابقات کاراته‌وان باکو

- کسب مدال طلا توسط مهدی خدابخشی و کسب مدال برنز توسط مرتضی نعمتی در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲

- کسب مدال طلا توسط علیرضا حیدری در دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان (ترکیه)

- کسب مدال برنز توسط هادی کیانی، علیرضا حیدری و صالح اباذری در کمیته های انفرادی و کسب مدال طلای کمیته تیمی در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 تاشکند ازبکستان

- کسب مدال نقره توسط مهدی خدابخشی و کسب مدال برنز توسط صالح اباذری در مسابقات اوپن پاریس

- کسب مدال برنز کاتای تیمی توسط مهدی حق نظری، محمدصدرا شیدزی و سهند اسلامی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قونیه 2023

- کسب مدال نقره توسط بهمن عسگری و محمدرضا گیلانپور و کسب مدال برنز توسط بهنام دهقان زاده و کیوان بابان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی

قابل توجه است که در این دوره از رقابت‌های سوپرلیگ کاراته، «مهدی رضایی، علی صفی اغلو، سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری» در بخش کاتا و «بهمن‌عسگری، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، محمدرضا گیلانپور، مرتضی نعمتی، علیرضا حیدری، بهنام دهقان زاده، طاها عبدالهی، محسن صفرنژاد، کیوان بابان، محمدحسین قاسمی، مرتضی کریمی» در بخش کمیته برای تیم بیمه تعاون به میدان رفتند.

همچنین راهبری ورزشکاران با حسن روحانی در مقام سرمربی؛ هادی عرب در مقام کمک مربی کومیته؛ احد شاهین در مقام مربی کاتا؛ مسعود دانشور و آیدین محمدی در مقام کمک مربی کاتا؛ مرتضی نیک خصال در مقام مربی بدنساز بوده است.

488181