بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

چهارمین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی منطقه یک کشور و جمعی از مدیران ارشد بانک در اداره امور شعب استان اصفهان به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.
شرکت کارگزاری ستاره جنوب ( سهامی خاص)، شرکت گروه مالی ملل(سهامی خاص)، در نظر دارد تعداد 235 میلیون سهم معادل 4.7 درصد را بطور عمده و نقد از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند، تاریخ عرضه سهام روز یکشنبه مورخ 1401.10.18 و قیمت پایه هر سهم 3000 ریال تعیین شده است.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ این بانک با اشاره بر اینکه این شعبه یکی از 558 شعبه بانک ملی ایران بوده که به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری تجهیز شده است، گفت: در دو ماه اخیر و از زمان تجهیز شعب این بانک به سامانه نوبت دهی هوشمند، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از 40 درصد کاهش یافته و بنا داریم تا پایان سال، تعداد شعب هدف را به یک هزار شعبه افزایش دهیم.
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۳۵ مورد از املاک مازاد خود، به ارزش ۷۱۲ میلیارد ریال را به فروش رسانده است.
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار، سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه تهران در ستاد مرکزی بانک دی برگزار شد.
به منظور فراهم آوردن شرایطی مناسب برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ارائه خدمت مناسب‌تر و با هدف رضایت‌مندی مشتریان، شعبه آشخانه این بانک در استان خراسان شمالی به مکان جدیدی منتقل شد.
چهارمین نشست بررسی و رفع چالش استان‌ها در حوزه معاونت مالی و سرمایه گذاری، صبح امروز 11 دی‌ماه سال جاری با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، سیداصغر جلیلی نیا و فرهاد بهمنی رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران، معاونان، مدیران ستادی و معین استان‌ها به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در دیدار مدیران عامل دوطرف تاکید شد؛

گسترش همکاری های بانک تجارت و ایران خودرو

مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها با این شرکت بزرگ صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد.
بانک سینا توانسته در نه ماهه ابتدایی سال جاری از اهداف تعیین شده پیشی بگیرد و ۱۰۲ درصد سود را محقق سازد.